לקסוס LF-CC קונספט
האם זו לקסוס IS החדשה? תלוי את מי שואלים. בין אם כן ובין אם לא, ככה היא צפויה להיראות. מה שאנחנו יודעים בוודאות הוא שזוהי לקסוס LF-CC, מכונית קופה בתצורת 2+2 שתוצג בתערוכת פריז הקרובה ותהווה בסיס עיצובי למשפחתית היוקרתית החדשה של היצרנית – או במילים שלנו – של ה-IS החדשה, שצפויה להיחשף ממש בקרוב. מה שיש לנו כאן זאת הפרשנות האחרונה של הקו העיצובי של לקסוס, שאמנם הולך ומתפתח ונעשה מחודד, בולט ו'קרבי' יותר, אבל בסך הכל שומר על הפאסון הנוכחי של החברה.

בינתיים נספר לכם על המכונית שכן תוצג, ועל-פי לקסוס גם צפויה להגיע לייצור במהלך השנה הבאה. ה-LF-CC היא מכונית קופה בעלת הנעת כלאיים. זו מורכבת ממנוע בנזין חדש לחלוטין בעל 4 צילינדרים ובנפח 2.5 ליטר, אליו משודך מנוע חשמלי. וזה בערך כל מה שלקסוס מוכנה לומר. היא כן מצהירה שנתון פליטת המזהמים הכולל צפוי לעמוד על פחות מ-100 גרם של פחמן דו-חמצני לקילומטר, ושההספק יעמוד על "יותר מ-2 כ"ס לכל גרם שכזה". את החישוב נשאיר כבר לכם. מערכת ההנעה ההיברידית עם המנוע החדש תוצג גם כחלק מהיצע הגרסאות בדגמים הנוכחיים של לקסוס בעתיד הקרוב.
לקסוס LF-CC: פני ה-IS החדשים
צילום: מנהל

מעבר לכך מדברת לקסוס רבות על העיצוב, שכן הוא משמעותי כאמור עבור הדגם הנמכר ביותר של היצרנית. חזית המכונית מתבססת על תצורת ה-'L' המוכרת, כאשר הגריל הייחודי גדל מאוד במימדיו. למעשה, העיצוב נראה יותר כשילוב בין מכונית הקונספט הזוויתית שהוצגה בתערוכת דטרויט בתחילת השנה – לקסוס LF-LC – לבין קו הדגמים שהציגה החברה בחודשים האחרונים, שכולל את לקסוס GS ואת לקסוס LS, בשני המקרים עם ערכת ה-F-Sport.
היא גם מאריכה רבות על עיצוב הפנים של המכונית, שאמור להוות צעד נוסף לקראת העתיד של דגמי החברה. לקסוס מספרת על שני אזורים נפרדים בקונסולה, האחד עם מסך מגע והשני עם צבירי כפתורים. מצד שני, היא לא מפרסמת עדיין תמונות פנים ומשאירה עוד קצת עבודה לדמיון שלנו.
לפי לקסוס, ה-LF-CC היא הצהרה על מכונית קופה חדשה בקטגוריה היותר זמינה ו"זולה" במונחי החברה. נכון לעכשיו, היא לא מפרטת מתי נזכה לראות את גרסת הייצור הרשמית, כמו גם את אותה "משפחתית יוקרתית חדשה".