איווקוקבוצת סמל"ת, יבואנית פיאט, אלפא רומאו, לנצ'יה ואבארט, רכשה את זיכיון היבוא והפעילות של מותג איווקו (IVECO) בישראל. היקף הרכישה מסתכם בכ-20 מיליון שקל. עד כה מותג איווקו האיטלקי יובא על-ידי חברת 'פלדטראק', (מקבוצת נ. פלדמן), אשר בעצמה רכשה את זיכיון הייבוא למותג ב-1988 מחברת מ.מ.ס.ר. פעילות פלדטראק מתמקדת ביבוא משאיות ואוטובוסים של איווקו, אולם חברת האם, נ.פלדמן, עוסקת גם ביבוא ציוד חקלאי (New Holland, Case), מלגזות (GC Power, Tailift), מחפרונים וכלים תעשייתי. כל הפעילות הזו תישאר בידי משפחת פלדמן, בעלי החברה, אבל חשוב לזכור כי בשנים האחרונות יבוא המשאיות היווה נתח ניכר מהכנסות החברה.
כבר תקופה ארוכה שזיכיון איווקו מוצע למכירה כשבחודש מרץ האחרון, אחרי פרישת קבוצת קרסו מהמו"מ לרכישת היתר היבוא, נותרה קבוצת סמל"ת לבדה במירוץ. העובדה כי איווקו נמצאת בבעלות פיאט ושקבוצת סמל"ת מייבאת את מותגי פיאט, בוודאי שתרמה את שלה לסגירת העסקה.
סמל"ת עד כה התמקדה התחום המסחריות הקלות מדגמים כמו הפיורינו והסתיימו בדוקאטו. כעת היא מצטרפת לתחום חדש, שוק המשאיות והאוטובוסים. אורי להב מנכ"ל קבוצת סמל"ת: "בשלוש השנים הקרובות נשקיע בשיתוף עם היצרנית משאבים כספיים וניהוליים בשדרוג מערך שירות, המוסכים והטמעת המותג בישראל."