מבצע פיג'ו 308 (בתמונה - 308 מתוחת פנים)
בשוק תחרותי כמו היום, נאבקים המתחרים על ליבו של הצרכן עם אינספור מבצעים והנחות, ולפעמים ההיצע גדול ומבלבל. אתר אוטו שם מבצע אחד באור הזרקורים ועוזר לכם להחליט אם הוא שווה בדיקה או לא. והפעם: מבצע על פיג'ו 308.

חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, יוצאת במבצע חדש לחודש אוגוסט בלבד לרכישת ה-308. במסגרתו תוצע המשפחתית הקומפקטית בגרסת 1.6 ליטר (120 כ"ס) ותיבה אוטומטית במחיר של 110,000 שקלים במקום מחיר מחירון רשמי שעומד על 122,000 שקלים. גרסה זו כוללת, בין היתר, חישוקי מגנזיום, בקרת אקלים, מחשב דרך, מערכת קול מקורית הכוללת שליטה מההגה (MP3) ועוד. אבזור הבטיחות כולל 6 כריות אוויר, וכמובן גם בקרת יציבות.
כמו כן, מציעה החברה אפשרות לביצוע עסקת טרייד-אין במחיר מחירון (בהתאם לתקנון החברה).
תעשה לי מחיר: פיג'ו 308
צילום: מנהל

פיג'ו 308 המשיכה את הכיוון אותו החלה ה-307 שאת מקומה היא ממלאת: דגש על אבזור שופע ואיכות בתא הנוסעים, והרבה פחות על חוויית הנהיגה ואם תרשו לנו להביע דעה אישית – גם עיצוב חיצוני. פיג'ו 308 הוצגה בתערוכת פרנקפורט 2007 וכבר נמצאת בישורת האחרונה לחייה, כאשר המחליפה כבר נמצאת מעבר לפינה. עם זאת היא עדיין מציעה אווירה עשירה, איכותית ונינוחה. הפלטפורמה הבסיסית לא השתנתה לעומת ה-307 אך ה-308 מצוידת מנועי 1.6 ליטר החדשים, תוצאת שיתוף הפעולה בין פיג'ו-סיטרואן לב.מ.וו (אותם מנועים משמשים גם את המיני הנוכחית). חבל רק שתיבת ההילוכים האוטומטית לא שודרגה בהתאם ומרגישה מיושנת ואיטית. זו כבר ממש לא פיג'ו של פעם, אבל היא איכותית ונעימה מתמיד כמכונית משפחתית.

בשורה התחתונה, אם אתם מחפשים לרכוש מכונית האצ'בק קומפקטית חדשה, במחיר הזה ה-308 יכולה להוות אלטרנטיבה ראויה. היא תאלץ אתכם להתפשר בכמה סעיפים אבל תמיד כדאי לקחת נסיעת מבחן בשביל לדעת עד כמה הם משמעותיים עבורכם.