פורשה מאקאן (Macan)
רק השנה השיקה פורשה ישראל את ה-911 ואת הבוקסטר החדשות וחנכה אולם תצוגה חדש שעשוי להיות אחראי ל-50% ממכירות המותג בארץ. בהחלט פתיחה נאה, אבל כבר כעת ברור שאולם התצוגה החדש עומד להיות מקום עסוק למדי בשנתיים הקרובות בגלל תנופת החידושים המאסיבית בה נמצאת יצרנית מכוניות הספורט. חידושים אלה אמורים להמשיך את הצמיחה במכירות להביא שיאים חדשים למותג בארץ השנה ובשנה הבאה.
אחרי השלמת נחיתת ה-911 על גרסאותיה בחודש מרץ, ובואה של הבוקסטר החדשה שמחיריה יחלו ב-506,000 שקלים, תצטרף אליהן הקאיימן בתחילת 2013. זו טרם הוצגה, אולם כמו קודמתה היא תמשיך להתבסס על הבוקסטר. מחירים עדיין אין, אך הם צפויים להיות דומים לאלה של הדגם הנוכחי.

אבל פורשה אינה מתכננת להתבסס על הדגמים הקיימים, כבר בשנה הבאה יצטרף למבחר המקומי רכב הפנאי הקומפקטי העתידי של היצרנית ששמו שונה מ'קאג'ון' (Cajun) ל'מאקאן' (Macan, נמר באינדונזית). רכב הפנאי החדש, שייוצר לצד הפאנאמרה בליפציג, חולק בסיס עם ה-Q5 של אודי ומחירו יחל באיזור שבין 400,000 ל-450,000 שקלים. אם לוקחים בחשבון שהקאיין הינו עדיין הרכב הנמכר ביותר של היצרנית בארץ, ברור שפוטנציאל הגדילה שיביא עימו המאקאן גדול ביותר.