אסטון מרטין פרויקט AM310
בשקט בשקט, בין הרים ואגמים ובלי רעש וצלצולים למעט שירת המנוע, חושפת אסטון מרטין פרויקט חדש בשם AM310, שנראה כמו הקדמה ל-DBS או DB9 מחודשות. לכבוד הזה זוכה תערוכת הרכב היוקרתית וילה ד'אסטה קונקורסו ד'אלגנצה (Concorso d’Eleganza Villa d’Este) – או בתרגום חופשי – תחרות (המכוניות) האלגנטיות של וילה ד'אסטה (מלון יוקרתי בעיירה סרנוביו שלחופי אגם קומו). זוהי אותה תערוכה בה בחרה ב.מ.וו להציג את הזגאטו קונספט עליה סיפרנו לכם אתמול.

הרבה אנחנו לא יודעים על המכונית, למעט העובדה שסוס מנצח לא מחליפים – אסטון מרטין יודעת שהמכוניות שלה יפות כמו שהן, ולא משנה הרבה בנוסחה המנצחת, למרות שיש כאלו שיאמרו שהגיע כבר הזמן. אסטון מרטין לא מפרסמת נתונים טכניים, או נתונים בכלל, והמידע שקיים כרגע נשאב מסרטוני המבקרים בתערוכה, מהם נוכל לספר לכם שה-AM310 מונעת על-ידי מנוע ה-V12 בנפח 6.0 ליטר של אסטון מרטין, שמפיק סימפוניה של גרגורים, נהמות ושאגות.

ההשערות הן כי מדובר במחליפתה של אסטון מרטין DBS, שהוצגה אי-שם ב-2007, והן נובעות משמועות שנפוצו סביבה לאחרונה כמועמדת להחלפה. העיצוב, כפי שעיניכם רואות (וכפי שאנשי אסטון מרטין אומרים) שואב השראה מאחת אסטון מרטין 1-77 – יפהפייה שהוצגה בתערוכת ז'נבה בשנת 2008. כמו כן, בהזדמנות חגיגית זו מספרים אנשי אסטון מרטין על חגיגות 100 השנים להיווסדה של החברה, ועל כך שפרויקט AM310 הוא רק חלק ממה שמצפה לנו בתקופה הקרובה.