ניסאן סילפי קונספטישנם הרבה מקרים בהם דגם מסוים מקבל שמות שונים בארצות שונות. ניסאן אלמרה היא דוגמא לכך. בארה"ב היא נקריאת 'סנטרה' (Sentra), באוסטרליה 'פולסר' (Pulsar) ובמגוון ארצות במזרח היא עונה לשם 'בלובירד סילפי' (Bluebird Sylphy). ישנם הבדלים בין הגרסאות השונות (קוסמטיים ויחידות כוח), אבל למעשה מדובר באותה מכונית.

בסוף השבוע שחלף בתערוכת בייג'ין שבסין הציגה ניסאן את ה'סילפי' (Sylphy) קונספט, שלמרות הכותר מיועדת לייצור סדרתי. בניסאן מגדירים אותה "כמשפחתית הגלובלית החדשה של החברה", הגדרה התואמת את הודעת היצרנית מתחילת החודש על כך שהיא מתכננת לחזור לתחום המשפחתיות לאחר היעדרות קצרה. ניסאן אינה חושפת את מידות הרכב, אלא מסתפקת בהצהרה כי למכונית תא מטען "מהגדולים בקטגוריה".

היצרנית מספרת באריכות על עיצוב המכונית החדשה, אנחנו נסתפק בסיכום כי ניתן לראות עיצוב בקו דומה לזה של ניסאן אלטימה החדשה (הוצגה בתערוכת ניו יורק בתחילת החודש). בכל הקשור לאבזור תוצע המכונית עם פנסי LED מלפנים ומאחור, בקרת אקלים מפוצלת, התנעה ללא מפתח ושאר פינוקים.

הסילפי תוצע עם מנוע 1.8 ליטר חדש ותשודך לדור חדש של תיבת ההילוכים הרציפה. כבכל מכונית חדשה, מצהירה היצרנית על צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכות, אבל ניסאן אינה מפרסמת נתונים לגיבוי דבריה.

ניסאן סיליפי תיוצר במפעל ניסאן בסין ושיווקה יחל שם בחודשים הקרובים. שאר העולם (כ-120 מדינות, ליתר דיוק) יזכה לראותה עד שנת 2014.