בראבוס SLKחברת בוואריאן מוטורס קיבלה את הזיכיון לייצוג ויבוא המוצרים של בראבוס (Brabus) וטקארט (TechArt) לישראל. בראבוס, למי שאינו מכיר, מתמחה בייצור חבילות אבזור חיצוני, פנימי ושיפורים טכניים למכוניות מרצדס ובגרמניה ניתן אף לרכוש ממנה מכוניות חדשות שעברו השבחה. טקארט עושה דברים דומים עבור מכוניות פורשה.
בכוונת בוואריאן להביא ערכות "שיפור מרכב" חיצוניות שיכללו ספוילרים, חצאיות, כנפיים מורחבות, חישוקים וכו' וגם ערכות לשדרוג פנים הרכב כמו דיפונים, ריפוד, וידיות לבורר ההילוכים. במקרה הצורך תוכל החברה המתמחה ביבוא אישי לשלוח את הרכב למפעלים הגרמניים לטובת ההתקנות ולטפל בהחזרתו כולל תשלומי המכס הנדרשים.

קצת קשה לפרוט את מרכיבי הערכות אבל רק כדי לקבל מושג, ערכה היקפית למרצדס SLK חדשה שתכלול פגושים, חצאיות, ספוילר, מערכת פליטה סמלים חישוקי 19 אינץ' ועוד, תעלה 39,900 שקלים לפני מע"מ. ערכה עשירה יותר ל-E350 קופה, שתכלול גם חבילות תאורה, תעלה כ-48,500 שקלים לפני מע"מ. בכל מקרה מדובר במחירי היכרות לתקופה מוגבלת והם אינם כוללים את עלות ההרכבה. מחיר דומה תעלה גם ערכה מקיפה ביותר עבור פורשה קאיין החדש.

עבור מרצדס, מתכוונים בחברה להציע ערכות מרכב לכל הדגמים בעוד בפורשה הם מאמינים שעיקר הדרישה תהיה לרכיבים המתאימים לקאיין ולפנמרה. טק-ארט מציעה קו עיצובי ספורטיבי עדין או קיצוני יותר שמכונה לרוב 'מגנום'.
החברה מתכוונת לחשוף את ההיצע המעניין של תוספות ושדרוגים בתערוכת הרכב אוטומוטור הקרבה שתתקיים בחול המועד פסח בגני התערוכה.