איטלדיזיין בריוידו
הסטודיו האיטלקי משתתף בסלון המכוניות של ז'נבה זו הפעם ה-42 והוא עושה זאת עם מכונית תצוגה מלהיבה למדי. הבריוידו (Brivido) היא מכונית GT גדולה המיועדת לארבעה נוסעים המשתמשת במכלולים של פולקסווגן (שרכשה את איטלדיזיין במהלך 2010).

איטלדיזיין משתמשים בהרבה אלומיניום, סיבי פחם וזכוכית כדי ליצור עיצוב שהוא חדשני ואגרסיבי. קווי החלונות הנמוכים אמורים לייצר תחושת מרווח ואווריריות גם לנוסעים מאחור – באופן שלא מוכר בז'אנר. לתחושה האוורירית אמורים לתרום גם החלקים השקופים מתחת לקו המותניים. אלו מהווים חלק בתי נפרד מהמבנה ואמורים לעזור לנהג בתמרונים צפופים בעיר (כמו באיטלדיזיין סטרקטורה, מכונית קונספט עירונית מחרידה מסוף שנות התשעים). הכניסה למושבים אחוריים אמורה להיות קלה מאוד, נוכח המפתן המכובד שמותירות דלתות כנפי השחף.
עוד בולטים מבחוץ הם גופי התאורה. אלו שני פסים באורך 260 ס"מ המתחילים בקדמת הרכב וממשיכים עד לדלתות, המכילים בתוכם את כל מרכיבי התאורה ובעלי משקל עיצובי משמעותי. זהו טיפול יוצא דופן באלמנטים הללו ומסוג הדברים שיחלחלו אל ייצור סדרתי.
איטלדיזיין מציגים:
צילום: מנהל
מבפנים, מציינים אנשי איטלדיזיין, קיים תא נוסעים שיעניק לארבע נוחות מרווח ואור. עדיין בפנים, ואת זה כבר לא אומרים אנשי איטלדיזיין, נמצא את השטיקים המוכרים של משטחים צפים, מסכי מגע, הגה מלא כפתורים וגם מסכי וידאו שמתפקדים כמראות.

מתחת לכל אלו שוכב מנוע V6 מוגדש עם 360 כ"ס וכ-60 קג"מ. אלו מתוגברים גם במנוע חשמלי ותיבה בעלת שמונה יחסי העברה בשביל להזיז את ה-GT המפוארת הזה ל-100 קמ"ש תוך 5.8 שניות בדרך ל-275 קמ"ש.
איטלדיזיין מציגים:
צילום: מנהל
ג'ורג'טו ג'וג'ארו מייסד איטלדיזיין ציין: "עם המכונית הזו אני רוצה לגרום לאנשים להמשיך לחלום ולדמיין את העתיד. זהו רכב שמציע ביצועים אדירים, ידידותיות סביבתית ונוחות יוצאת דופן. עם זאת הבריוידו היא איננה מכונית חלום, היא איננה מיועדת להישאר בגדר לא מושגת. כוונתי תמיד הייתה לייצר משהו שהוא בטווח היכולת של התעשייה ושיוכל בקלות להימכר לציבור".