סאנגיונג אקטיון ספורט
גרסת הטנדר של סאנגיונג זוכה לשדרוג עם מתיחת פנים מקיפה למדי שמקלה על עיני הצופים, וגם מנוע חדיש יותר ושיפורים נוספים. זהו הדור השני לטנדר שהחל את חיוו ב-2005 ונשא את החזית הקשה לעיכול. כעת החרטום מאבד מעט מייחודו, עם מראה שיגרתי יותר.
צילום: מנהל

יחידת ההינע הייתה ונשארת מנוע דיזל e-XDi בנפח 2.0 ליטר כשכעת הוא מספק 153 כ"ס (לעומת 141 כ"ס בעבר) ומומנט של 36.7 קג"מ ב-1,500-2,800 סל"ד. בנוסף, מבטיחים בסאנגיונג גם שיפור בצריכת הדלק, עם 13.5 ק"מ לליטר בממוצע, לעומת 11.5 ק"מ לליטר בעבר. גם הפעם ניתן לבחור בין תיבת הילוכים ידנית או אוטומטית בעלות 6 הילוכים כשהביצועים דומים למדי ולא ממש רלבנטיים עם מהירות מירבית של 163 קמ"ש ונתון תאוצה שעדיין לא פורסם (17.3 שניות בעבר).
מבחינת הממדים אין שינויים מהותיים מלבד 2.5 ס"מ לאורך הכולל ו-1.5 ס"מ בגובה. רשימת האבזור כעת עשירה יותר עם קישוריות בלוטות', בקרת שיוט, גג-שמש וכמובן מערכת ESP.

לצד האקטיון ספורט החדש, מציגה סאנגיונג גם קונספט שנקרא XIV-2, רכב פנאי קומפקטי עם הפנים לג'וק של ניסאן.