חברת לובנסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו-MG, מסכמת את שנת 2011 עם עליית מכירות נאה לכ-16,000 כלי רכב ומצפה להגדיל את מכירותיה ל-17,800 בשנת 2012. פיג'ו שצמחה השנה ב-33% אמורה להגיע ב-2012 למכירות של 8,800 כלים. כך אמר היום (ב') דורי מנור מנכ"ל החברה באירוע מיוחד לסיכום השנה.
החדשה הגדולה של המותג הצרפתי בשנה הקרובה היא פיג'ו 208 שתגיע במחצית השנייה של 2012. היא תוצע בגרסאות ה-1.6 ליטר 120 כ"ס עם תיבה אוטומטית (ארבעה הילוכים) או עם מנוע ה-1.2 ליטר החדש (שלושה צילינדרים) שמייצר 82 כ"ס וישודך לתיבה רובוטית. בפיג'ו מתכוונים גם להביא לקראת סוף השנה את הגרסה הספורטיבית של ה-208, ה-GTI, שמייצרת 200 כ"ס ושתוצג בבכורה עולמית בתערוכת ז'נבה הקרובה. עוד קודם לכן, ברבעון השני של השנה תנחת כאן פיג'ו 107 המחודשת עם שדרוג קל לאבזור ומחירים דומים לעבר (70,000 שקלים לידני).

אבל אחת החדשות המעניינות ביותר של פיג'ו תהיה דווקא בתחום החשמלי עם האיון. כמו שסיפרנו בעבר בלובינסקי מתכוונים להשיק בקרוב את האיון ואת אחותה הסיטרואן C-זירו בשוק המקומי עם פיצול בין רכישת הרכב למצבר. זאת כדי לייצר מחיר הגיוני יותר. המכוניות תעלנה כ-100,000 שקלים בעוד על המצבר ישלמו הלקוחות מחיר חודשי של 1,100 שקלים. בלובנסקי מעריכים שעלות החשמל החודשית תהיה כ-100 שקלים והקשר החשמלי שלהם בנושא תשתית יהיה עם חברת ג'י-אנרג'י.
טפטופים קטנים
בפיג'ו עשויים להתחיל ולמכור השנה את ה-4008 (שמבוסס על ה-ASX של מיצובישי) בגרסה ידנית. זאת מכיוון שכרגע עדיין לא מיוצרות גרסאות אוטומטיות בתקינה אירופאית. בלובנסקי מעוניינים מאוד להביא את ה-3008 ההיברידית ואת ה-508 RXH אבל אלה לא יכולות כרגע להגיע במחיר הגיוני. הסיבה: נוסחת המס הירוק של משרד התחבורה. הנוסחה קובעת כי רכב יכול להיחשב כהיברידי ולזכות להטבת מס, רק אם הוא נמצא בדרגת זיהום 1 או 2. היות והנוסחה אינה מטיבה עם מנועי דיזל, הדגמים מוצבו בקבוצת זיהום 4 שאינה מזכה בהטבת מס. זה אומר שכרגע הן תהיינה מאוד יקרות וכדאיותן מוטל בספק.