סיטרואן C1סיטרואן C1, תאומתה של פיג'ו 107, חוזרת לארץ קצת יותר משנה לאחר שגורשה מכאן באופן יוצא דופן. מה שפתח את הדלת בפניה ובפני טויוטה אייגו המקבילה הייתה סדרת עדכונים שעבר הדגם ובהם שיפור נושא ההגנה על הולכי הרגל.

הקטנה של סיטרואן צפויה חוזרת אלינו עם מחיר תחרותי, כנראה סביב 70,000 שקלים לגרסה הידנית ו-75,000 לרובוטית שהם כרגע מוגדרים כמחיר המבצע ל-107. הדבר יחזק כמובן את נוכחות לובינסקי בשוק המתפתח הזה שממשיך לצמוח באופן נאה. טויוטה כבר סיפרה שמחיר האייגו יחל באיזור ה-70,000 שקלים, שזה היום מחירה של הרשמי של הפיג'ו 107.

זה הזמן להזכיר שהבעיה המדוברת של ה-C1 הייתה אי עמידה בתקן החדש להגנה על הולכי רגל, שבאירופה מחויב רק במכוניות שייצורן החל אחרי ספטמבר 2010 או בכל המכוניות החדשות מ-2015 ומעלה, ולא בדגמים שייצורם החל קודם. אלא שאצלנו הפרשנות לתקינה הינה שונה כי משרד התחבורה אינו מבדיל בין מכונית חדשה לגמרי לבין מכונית חדשה בשוק הישראלי שכבר הושקה וקיימת באירופה מספר שנים.