בנטלי מולזאן, שהוצגה בתערוכת פרנקפורט 2009 כספינת הדגל החדשה שמחליפה את הארנאז' הותיקה, מקבלת שדרוג קל לקראת תערוכת ז'נבה הקרובה. מה בתפריט? מפרט ספורטיבי יותר שמעניק לענקית קצת פלפל ותוספות אבזור. הגרסה החדשה נקראת בנטלי מולזאן מולינר (Muslanne Mulliner), על שם משפחת בוני כרכרות מפורסמת מלונדון.

המולזאן מולינר תגיע עם חישוקי 21 אינץ' חדשים וצמיגים בחתך 265/40 שנועדו לסחוב את אוניית הפאר בכבוד ולהשאיר מקום גם לביצועים. אלה מגיעים בין השאר בעזרת מערכת הנהיגה הדינאמית שיכולה להתאים את קשיחות המתלים ותגובות ההגה בהתאם לבחירת הנהג, אליה נוספה אפשרות למצב 'ספורט'. כל אלה מצטרפים למנוע ה-V8 בנפח 6.75 ליטר המוכר בעל 505 הסוסים, שגם ככה מניע את הענקית הזו ל-100 קמ"ש ב-5.3 שניות ולמהירות מירבית של 296 קמ"ש בעזרת תיבה בעלת 8 הילוכים.
בנטלי מולזאן מולינר
צילום: מנהל

ספינת הדגל של בנטלי
נכנסה לייצור ב-2010 ונמכרת בשלל מדינות העולם שאינן ישראל במחירים של כמיליון שקלים לפני מסים. תהליך הייצור של כל רכב נמשך 12 שבועות כאשר התוצאה הסופית היא מפלצת במשקל 2.6 טון של מתכת, עור, עץ והמון יוקרה ואבזור.
שתי תוספות שהיה חשוב לבנטלי להדגיש במולזאן מולינר החדשה וגם בשאר גרסאות המולזאן, הן גג-שמש נפתח ומקרר שיכול להכיל גם בקבוקי שמפניה. זה כמובן מחייב אתכם להעסיק נהג כי אם שותים לא נוהגים, אבל אם יש לכם בנטלי, אז נהג כנראה שכבר יש לכם.