מאז השקת ב.מ.וו X6 בתערוכת דטרויט 2008, מכרה ב.מ.וו יותר מ-150,000 יחידות של רכב הפנאי-ספורט-קופה (Sports Activity Coupé ע"פ ב.מ.וו). מדובר בנתון שהפתיע גם את האופטימיים ביותר בהנהלת ב.מ.וו. אבל כ-3 שנים חלפו מאז ובכדי לשמור על הרכב צעיר ורענן, ב.מ.וו מודיעה על מתיחת פנים של אמצע החיים.

השינויים אינם גדולים כשעיקרם נוגעים לעיצוב – הן מבחוץ והן מבפנים. הפגוש הקדמי עודכן כשבין היתר פנסי הערפל העגולים ממוקמים כעת גבוה מבעבר ובעלי תיחום מלבני בצבע אפור. כאלטרנטיבה לפנסי הבי-קסנון הסטנדרטים, מציעה ב.מ.וו פנסי לד כאופציה בתוספת תשלום (ב-X6M פנסי הלד מגיעים במפרט הסטנדרטי). גם מאחור בוצעו שינויים ברוח דומה, וכמו מלפנים עודכנו ועוצבו מחדש יחידות תאורת הלד בנוסף לשינויים קטנים לפגוש האחורי. להשלמת המראה חישוקי ה-19 אינץ' זכו לעיצוב מחודש.
בפנים, השינויים מינוריים יותר כשב.מ.וו מעדכנת את היצע גווני ריפודי העור וזהו. כמו בעבר המושב האחורי מיועד לשני נוסעים וכאופציה ניתן להחליפו במושב המיועד לשלושה.

בכל הנוגע למערכות ההנעה לא בוצעו שינויים. ב.מ.וו X6 ימשיך להציע את צמד מנועי הדיזל V6 בגרסאות xDrive30D ו-xDrive40D (עם הספקים של 245 כ"ס ו-306 כ"ס בהתאמה). היצע הבנזין ממשיך עם מנועי הטווין-טורבו בגרסאות xDrive35i או-xDrive50i (עם 306 כ"ס או 407 כ"ס בהתאמה).

לגרסת ה-M של ב.מ.וו X6 (מנוע V8 טווין-טורבו, 555 כ"ס), מצטרפת גרסת דיזל חדשה, X6 50d. זו עושה שימוש במנוע השישה צילינדרים בטור אך עם שלושה (כן, שלושה) מגדשי טורבו. התוצאה היא לא פחות מ-381 כ"ס ו-75.4 קג"מ!. מה שמעניק למנוע זה את התואר: "מנוע דיזל שישה צילינדרים החזק בעולם". אגב, צריכת הדלק הממוצעת למנוע זה על-פי נתוני היצרנית עומדת על 12.9 ק"מ לליטר בממוצע.

הופעת הבכורה של ב.מ.וו X6 המחודש תיערך בחודש מרץ הקרוב בתערוכת ז'נבה.