ניסאן ג'וק שירואחד הפירושים למילה שירו (Shiro) ביפנית הוא צבע לבן. ניסאן הציגו זה עתה גרסה מיוחדת של הג'וק השובב הנקראת 'שירו' וכפי שעיניכם רואות – היא שחורה לגמרי; אז מה הקטע? ובכן, על מנת להבליט את האלמנטים הלבנים המפוזרים פה ושם ברכב (כיתובים בפנים ובחוץ, בסיס מוט ההילוכים, ידיות הדלתות, התפרים במושבים ובגלגל ההגה ועוד כמה) אין כמו שחור כרקע, לא?

בחירת השם נשמעת לנו קצת מוזרה, אבל ממילא הוא לא אומר לרובנו הרבה. הג'וק 'שירו' הוצג בתערוכת הרכב של בריסל הנערכת בימים אלו – בטיימינג לא ממש מוצלח, יש לציין, לנוכח תערוכת דטרויט הנערכת במקביל ותערוכת ניו-דלהי שזה עתה הסתיימה. בניסאן מכונים גרסה זו לשוק האירופאי שם הג'וק הוא סיפור הצלחה מרשים, ולא מהיום.

אז מה מיוחד בגרסה זו של ניסאן ג'וק? חישוקי 17" (באפור דווקא) מאלומיניום והצביעה המיוחדת (סוג של שחור – מעניין בגרסה הנקראת "לבן"...) הם עיקר השינויים מבחוץ. בפנים יש כאמור אלמנטים לבנים הבולטים על רקע השחור השולט גם בסביבת הנוסעים, כאשר ריפודי עור הם סטנדרט בגרסה זו (יחד עם התפרים הלבנים שהוזכרו) ורמת האבזור היא הגבוהה ביותר המוצעת בג'וק. רמה זו כוללת בין השאר: מצלמת רוורס, מערכת ניווט, בקרת אקלים, מפתח התנעה "חכם", 6 כריות אוויר, ABS, ESP ו-EBD. גרסת ה'שירו' מוצעת עם 3 מנועים לבחירה – 1.5 ליטר (110 כ"ס) ושני מנועי 1.6 ליטר (117 או 190 כ"ס) ואפשרות שידוך לתיבת הילוכים ידנית (בעלת 5 מהירויות) או אוטומטית (בעלת 6 יחסים).

בניסאן לא פרסמו מחירים אך השיווק אמור להתחיל באירופה בקרוב, כך שמן הסתם המחירים יפורסמו לפני כן.