מתיחת פנים לסיאט איביזה
על-פי סיאט, לאיביזה יש את ממוצע גילאי הרוכשים הנמוך ביותר בקרב קטגורית הסופרמיני. לפי בדיקה שנערכה בקרב אותם קונים הסיבה העיקרית שבגללה העדיפו את האיביזה היא המראה. סיאט לוקחים זאת מאוד ברצינות, לפי ההודעה לעיתונות, ועשו מאמצים על-מנת ליצור מראה צעיר ודינמי ועם זאת מתאים לקו העיצוב העדכני של המותג. בחזית, הגריל הוצר ונמתח לצדדים, הפנסים עברו תהליך הפוך של קיצור האורך הכללי והתוצאה מעט אגרסיבית יותר. בתחתית הפגוש שני הקווים שיורדים מהגריל שינו זוית לטובת מראה ספורטיבי וכאופציה ניתן להוסיף פנסי ערפל שקיבלו מראה רבוע לעומת העגול מקודם. גם מכסה המנוע הושטח והודגשו הקוי עיצוב לאורכו, אך בשאר הרכב, למעט שינוי קל במראה הפנסים האחוריים לא נרשמו שינויים.
תא הנוסעים קיבל גם הוא נגיעות עיצוביות בלוח השעונים, ההגה, בקרת אקלים והגדלה לתא הכפפות.
באגף המנועים ותיבות ההילוכים אין שינויים ואותם מנועים ימשיכו גם אחרי מתיחת הפנים. מה שכן מתווסף כאביזר קבוע הוא מערכת עצור-סע בכל המנועים ובשלושת תצורות המרכב.
בנוסף, סיאט טוענת למערכת מולטימדיה חדשה בעלת מסך מגע אשר תשלב בתוכה את מערכת הניווט, מחשב הדרך ודיבורית. המיוחד במערכת היא האפשרות לנתק אותה ולקחת אותה איתכם כמו טאבלט לכל דבר. עדין לא ברור באילו דגמים ניתן יהיה לקבל את המערכת החדשה.
הצגה רשמית של סיאט איביזה המחודשת תיערך, כנראה, בתערוכת ז'נבה במרץ ושם כבר יחשפו שאר הפרטים. השיווק עצמו אמור להתחיל באירופה באמצע השנה.