רנו מגאן
אחרי 3 שנים איתנו, רנו מרעננת את המשפחתית הקומפקטית שלה, המגאן. מבחינה עיצובית רנו מגאן מקבלת גריל קדמי מחודש וכמקובל לאחרונה גם פנסי לד המשמשים כתאורת יום. בתא הנוסעים של המגאן נעשו שינויים קלים גם כן. רובם מכוונים בעיקר לשוק האירופי כמו מושבים המשלבים עור ואלקנטרה, או גלגל הגה בעיצוב שונה.

מבחינה מכאנית רנו מציגה במגאן שינויים משמעותיים יותר כשבראש ובראשונה מדובר במעבר למנוע 1.2 ליטר טורבו, הזרקה ישירה. מדובר בשדרוג חשוב מאחר ומנוע ה-1.6 ליטר ספג לא מעט ביקורת עקב ביצועים מעט עצלים. המנוע החדש מציג הספק של 115 כ"ס שהם עליה של 5 כ"ס ביחס למנוע היוצא אבל אולי חשוב מכך, נתון גבוה יותר ב-10 כ"ס ממנוע 1.2 ליטר של המתחרות מבית קונצרן פולקסווגן. גם המומנט משתפר ומציג עליה של 4.5 קג"מ ל-19.2 קג"מ הזמינים החל מ-1,600 סל"ד. רנו מתגאה בעיקר בצריכת הדלק של המנוע ומצהירים על צריכה של 18.9 ק"מ לליטר, שיפור של 25% ביחס למנוע היוצא.
לא נמסרו פרטים בנוגע לתיבת ההילוכים שתשודך למנוע החדש, כך שבינתיים לא ברור אם תשודך לו תיבת ההילוכים האוטומטית הנוכחית או התיבה כפולת המצמדים החדשה של רנו.