קאדילק CTS V קופהקאדילק ישראל, כבר אמרנו לא פעם, נחושה להפוך למותג יוקרה לגיטימי עם מבחר עשיר. הצעד האחרון היה השקת ה-SRX וגרסת ה-3.0 ליטר של ה-CTS הסאלונית שהקפיצו פלאים את מכירות מותג היוקרה האמריקני בארץ. אז אחרי שהגיעו דגמי "הלחם והחמאה", קאדילק ישראל מתפנה להשיק את גרסת הקצה – המכונית הספורטיבית ביותר בהיצע המותג. מדובר במהדורת ה-V הספורטיבית ל-CTS קופה, ששיווקה בארץ החל בתחילת הקיץ.

בדומה ל-CTS V בתצורת הסדאן, גם הקופה הייחודית מצוידת במנוע ה-V8 האימתני והמוגדש. אם שכחתם נזכיר שמדובר במנוע בנפח 6.2 ליטר מייצר 564 כ"ס ומומנט של 75 קג"מ ב-3,800 סל"ד. כמו בסדאן גם כאן המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית ומכאן שהביצועים דומים: מהירות מרבית של 282 קמ"ש וזינוק למאה ב-4.4 שניות (ובאמת לא נראה לנו שמשהו יתלונן על כך).
קאדילק CTS V קופה בישראל
צילום: מנהל
בדומה לגרסת הקופה הרגילה (עם מנוע ה-3.6 ליטר) הנמכרת במחיר מקביל לזה של גרסת הסדאן, כך גם כאן – תג המחיר של ה-V קופה דומה לזה של ה-V סדאן, וזה אומר 550,000 שקלים. ב-UMI, היבואנית, כמובן שלא מצפים למכירת כמויות גבוהות מדגם שכזה אך התרומה לתדמית המותג ברורה. אנחנו בוודאי שבעד.