פיאט פאליו החדשה
פיאט פאליו, אחת המכוניות החשובות ביותר של יצרנית הרכב האיטלקית, הוצגה במהדורה חדשה ומשופרת. הפאליו היא מכונית סופרמיני פופולרית מאוד בדרום אמריקה, ושם גם הוצג הדור החדש. הוא מציע עיצוב מודרני המזכיר בחרטום את הפונטו הנמכרת אצלנו, ויציע מנועי 1.0, 1.4 ו-1.6 ליטר ואבזור עשיר.
הפאליו החדשה ארוכה מקודמתה ב-4.5 ס"מ (387.5), רחבה בארבעה (167) וגבוהה בשבעה ס"מ (150). גם בסיס הגלגלים צמח משמעותית (בחמישה ס"מ ל-242). כל זאת אמור להבטיח מרווח טוב משמעותית, וגם לסייע בשיפור הבטיחות הפאסיבית. לכך יתרמו גם ארבע כריות אוויר (בתוספת תשלום, כמו מרבית האבזור) ו-ABS, שיהיו אביזרי הבטיחות העיקריים.
הסופרמיני תוצע עם שלושה מנועי בנזין, המותאמים כמובן גם לשימוש באתנול האהוב בדרום אמריקה. אלו יכללו יחידת 1.0 ליטר עם 73 כ"ס (75 כ"ס בשימוש באתנול) שמגיעה מהאונו הדרום אמריקנית החדשה, יחידת 1.4 ליטר עם 85 כ"ס (88 עם אתנול) ויחידת 1.6 ליטר עם 115 כ"ס (117 בשימוש באתנול). מנוע ה-1.6 יוצע עם תיבה ידנית או רובוטית עם מצמד בודד ותפעול מההגה, בעוד שהמנועים הקטנים יותר יסתפקו בתיבה הידנית.
את הפאליו ניתן יהיה לרכוש בשלוש רמות גימור, ולאבזר בשפע יחסי למכונית מסוגה: היא תציע חיישני אור וגשם, בקרת שיוט ומערכת שמע מקורית עם חיבור USB, אייפוד ובלוטות'. היא גם תהיה זריזה למדי, כאשר הגרסה החזקה ביותר זקוקה ל-9.8 שניות בלבד בכדי להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש, ומהירותה המרבית עומדת על 193 קמ"ש. מחיר הדגם החדש עדיין לא פורסם, אך נוכח הצלחת קודמו ניתן לצפות שגם בטיול הבא שלכם לברזיל, תיתקלו שם בכמות נאה של פאליו חדשות.