לא מזמן סיפרנו לכם על התוכניות של אסטון מרטין, בכלל זה למציאת שותף אסטרטגי. בין היתר סיפר אולריך בץ, הבוס של מותג העילית הבריטי, על בחינת האפשרות ליצר עבור דיימלר את המייבאך, הלא כל-כך מצליחה עד כה, שאמורה היתה להוות תחרות מרה לבנטלי ורולס-רויס. ובכן, זה ככל הנראה לא יקרה...

מגזין הרכב הגרמני "auto motor und sport" דווח שבדיימלר החליטו לרדת מהשת"פ האפשרי עם אסטון מרטין בגלל "מחיר מופרז" שהבריטים רצו עבור בניית הדור הבא של מכונית הפאר. אחת הבעיות עם המותג מייבאך – מעבר לדמיון הרב מדי לסדרה S הזולה משמעותית של מרצדס, עליה היא מתבססת במידה רבה – היתה עלות היצור הגבוהה, עלות שהפכה כואבת ככל שנתוני המכירות צנחו. בהנהלת מרצדס הטילו על ראשי המותג היוקרתי להציע תוכנית עבודה שבראש ובראשונה תוזיל את עלויות הייצור, כדי שניתן יהיה להרוויח יותר על כל מכונית. את הנתונים שנאספו השוו ל"הצעת המחיר" שהתקבלה מאסטון מרטין, וכנראה שהפער היה משמעותי לטובת ייצור בבית. הדור הבא של מייבאך – שיהיה בגדר "להיות או לחדול" – יתוכנן וייוצר אם כן בבית, תחת כנפי דיימלר. ואסטון מרטין? הם יצטרכו לחפש שותפים אחרים...