סאנגיונג SUT-1
סאנגיונג מחליפה את האקטיון ספורט ב-SUT-1, טנדר חדש ומודרני שיתחרה בטויוטה היילקס ואיסוזו די-מקס. ה-SUT-1 מתבסס על פלטפורמה חדשה ומשותפת לקוראנדו, לה מתלי עצמות עצה עם חמישה חיבורים. הרכב החדש יצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר. המנוע מספק 155 כ"ס בין 3,400 ל-4,000 סל"ד ומומנט של 36.7 קג"מ בין 1,500 ל-2,800 סל"ד. ה-SUT-1 צפוי להגיע לישראל במהלך שנת 2012, כחלק מתוכנית ההתחדשות של המותג הקוריאני אצלנו.
 
סאנגיונג SUT-1 יוצע עם תיבת שישה הילוכים ידנית או אוטומטית, ועם הנעה אחורית או כפולה לא קבועה. הקוריאנים מבטיחים רמות תצרוכת דלק וזיהום נמוכות בקרוב ל-10% בהשוואה לאקטיון, עם נתון של 14 ק"מ לליטר בגרסת ההנעה אחורית הידנית, 13.1 באוטומטית, 13.5 בידנית עם הנעה כפולה ו-12.5 ק"מ לליטר באוטומטית עם הנעה כפולה. לכל הגרסאות תהיה מהירות מרבית דומה (171 קמ"ש בידניות, 170 באוטומטיות).
 
ה-SUT-1 מציג מידות אורך של 499 ס"מ, רוחב של 191 ס"מ, גובה של 179 ס"מ ובסיס גלגלים של 306 ס"מ. משקלו העצמי עומד על בין 1,873 ל-1,995 ק"ג בהתאם לגרסה, והוא מורשה לשאת משקל של בין 745 ל-767 ק"ג כולל חמישה נוסעים. המיטה האחורית תהיה בגודל של שני מטרים מעוקבים, כך על-פי סאנגיונג, שלא מפרסמת נתוני אורך, רוחב או גובה של המיטה. באופן מאכזב, הטנדר החדש יוצע רק עם צמד כריות אוויר, אך מנגד לכל הגרסאות תהיה בקרת יציבות אלקטרונית.