סאנגיונג עושה תוכניות (בתמונה: קוראנדו טנדר בגרסת תצוגה)יצרנית הרכב הקוריאנית הקטנה סאנגיונג, עתידה לזכות לתנופה מחודשת ומאוד מעניינת בשוק המקומי במהלך שנת 2012. באותה תקופה עשוי לנחות כאן הטנדר החדש מתוצרתה, אשר מבוסס על הקוראנדו החדש ששיווקו מתחיל בימים אלה. הרכב, שיחליף את האקטיון ספורט, יצויד במנוע טורבו-דיזל בנפח 2.0 ליטר עם 175 כ"ס ובתיבת שישה הילוכים אוטומטית, ויהיה אחד החזקים ביותר בתחום. לצידו תנחת באותה תקופה גרסת בנזין לקוראנדו, שתהווה חיזוק חשוב למבחר ותביא אותו לתחרות ישירה יותר מול יונדאי ix35 וקיה ספורטאז'.
 
אבל החידושים לא יסתכמו כאן, כי באותה תקופה בערך יקבלו שאר רכבי הפנאי של סאנגיונג (הרקסטון והקיירון) את מנוע הדיזל החדש ואת תיבת השישה הילוכים. זה אמור להציג נתוני צריכת דלק וביצועים עדיפים על המנועים הנוכחיים.
 
סאנגיונג גם צפויה להציג קרוסאובר קטן מהקוראנדו, עליו סיפרנו לכם לאחרונה, ושיתחרה עם ניסאן ג'וק. ואולם לפחות כרגע, עדיין לא ברור מתי הוא יגיע ארצה. בכל מקרה, עבור יצרנית כה קטנה שמיעטה לחדש בתקופה האחרונה, בשל המשבר הכלכלי אליו נקלעה עד להשתלטות על-ידי מהינדרה ההודית, מדובר בחידושים משמעותיים ביותר.