מאזדה CX-5בדלק מוטורס, יבואנית פורד ומאזדה, אמנם מדברים בתקופה האחרונה יותר בשפת פורד עם נחיתת פורד פוקוס החדשה, אבל הם בפירוש לא אמרו את המילה האחרונה שלהם גם עם מאזדה. בדלק מוטורס כנראה השלימו עם העובדה שהמותג היפני כבר לא יוביל השנה את טבלת המכירות, אבל הם בפירוש מתכוננים לחדש עם המותג הזה ב-2012.
 
החידוש החשוב והמדובר ביותר הוא כמובן נחיתת ה-CX-5, רכב הפנאי החדש אשר יציג לראשונה בארץ את טכנולוגיית הסקאיי-אקטיב הירוקה של היצרנית היפנית. הרכב החדש ינחת בארץ בסוף הרבעון הראשון של 2012, ואמור להיות, כרגיל במאזדה, אטרקטיבי במחיר בין היתר בגלל שייהנה מהמיסוי הירוק. בכך יהיה סוף סוף למאזדה רכב פנאי ותשובה ליונדאי ix35 המצליח.
 
יחד עם ה-CX-5, תנחת בארץ גם מאזדה 3 המחודשת. לכאורה לא מדובר במקצה שיפורים משמעותי במיוחד, ואולם בדלק מוטורס מתכוונים לנצלו כדי לשפר את התחרותיות של המכונית המשפחתית הזו. ייתכן ונראה גם כאן את גרסת הסקאיי-אקטיב של המכונית, שמשתמשת במנוע ה-2.0 ליטר החדש (הזרקה ישירה) שמשודך לתיבת שישה הילוכים אוטומטית. גם מאזדה 3 תיעזר במיסוי הירוק כדי לשפר את התחרותיות.
 
אם כל זה אינו מספיק, כדאי לזכור שבמחצית הראשונה של השנה אמור לנחות בארץ גם הטנדר החדש של המותג, מאזדה BT-50. הטנדר החדש יהיה מסוגנן מקודמו ובעל מראה פחות תכליתי, וכמו בעבר יגיע ממפעל היצרנית בתאילנד, משם מגיעה גם מאזדה 2 סדאן (ההאצ'בק מיוצרת ביפן).