אודי A2, איור של גרסת התצוגה
בשנת 1999 אודי ביצעה צעד נועז, והחלה בשיווק ה-A2, מכונית קטנה עם מרכב אלומיניום קל משקל אך גם יקר לייצור. המכונית הייתה כשלון מסחרי מהדהד, אבל הקדמה הטכנולוגית (המרכב, גרסת 33 ק"מ לליטר ומערכת עצור-סע שהייתה חדשנית יחסית לתקופה), הפכו אותה למוערכת מאוד בקרב חובבי רכב. כעת, באודי מאשרים את השמועות על חזרתה לחיים, כשהפעם ככל הנראה היא תהיה פחות מתוחכמת ובהתאם זולה יותר לייצור.
אודי לא מפרסמת פרטים רבים על ה-A2 העתידית, ובתערוכת פרנקפורט תציג אותה כמכונית תצוגה. אבל המכונית הזו צפויה להיות דומה מאוד לדגם הסדרתי, ומידותיה ככל הנראה יהיו כמעט זהות: אורך של 380 ס"מ (שלושה פחות מה-A2 המקורית), רוחב של 169 ס"מ (שניים יותר) וגובה של 149 ס"מ (שישה פחות). הפעם המרכב יהיה ככל הנראה מפלדה שגרתית, והפלטפורמה עליה ה-A2 תתבסס תהיה זו של פולקסווגן פולו (שמשמשת גם את ה-A1). למעשה, נראה כי הגלגול השני של ה-A2 יהיה כגרסת חמש דלתות מרווחת ושימושית יותר ל-A1 הקטנה.
פרטים נוספים ותמונות של ה-A2 צפויים להתפרסם בסמוך לפתיחת תערוכת פרנקפורט (25-15 בספטמבר). עד שזה יקרה, אפשר להסתפק באיורים הלא מחייבים שפרסמו הגרמנים. ה-A2 הסדרתית תוצג בשנה הבאה.