לנד רובר DC100 קונספט - האם כך יראה מחליפו של הדיפנדרכבר בסוף 2009 דיווחנו לכם כאן לראשונה אודות פרוייקט ה'אייקון' – הדיפנדר הבא. לנד רובר דיפנדר הוא אחד מאייקוני השטח הידועים והמצליחים בעולם ומיקומו בפנתיאון אגדות השטח מובטח לעד לצד הג'יפ האמריקאי וטויוטה לנד קרוזר היפני. התהפוכות הרבות שעברו על לנד רובר בשנים האחרונות, בתמציתן המעבר לידי טאטא ההודית, עיכבו עוד ועוד את פרויקט מחליף הדיפנדר, כאשר מידע שדלף מעת לעת הבהיר שהפרויקט בביצוע.

אתמול (יום ד') שוחררו לפרסום שתי תמונות של ה-DC100 – קדימון להשקה המלאה של רכב התצוגה כבר בעוד כשבועיים, במסגרת תערוכת פרנקפורט (25-15 בספטמבר). חשוב לציין כי מדובר במכונית תצוגה וכי הגרסה הסדרתית תבשיל לכדי שיווק רק לקראת תחילת 2015. "מדובר ברעיון לדיון" צוטטו בכירים בלנד רובר ומכאן ניתן ללמוד שהדרך לגרסה הסדרתית רק החלה. ניתן גם לשער שהמוצר המוגמר ייראה שונה וכי גם בלנד רובר עדיין לא גובשה הנוסחה כיצד ייראה מחליפו של הדיפנדר. כך שהדיפנדר הנוכחי שכבר סוחב יותר מ-25 שנה כמעט ללא שינויים משמעותיים (למרות גרסאות סוף ייצור) יצטרך להמשיך לשאת בעול.

לנד רובר לא משחררים כל מידע נוסף – לא מכאני ולא מתוך הרכב – אך מבטיחים שכמו הדגם הנוכחי כך יציע גם הדיפנדר הבא יכולת עבירות מרשימה וחוסן מבני חסר תחרות. נראה שחסידי הז'אנר יכולים להתחיל ולנשום לרווחה...