ניסאן מיקרה
מצטרפת חדשה לפלח הקטנות הידניות: ניסאן מיקרה ב-75,000 שקל. לפני מספר שבועות סיפרנו לכם שבקרסו מוטורס, יבואנית ניסאן, עומדים להציג ניסאן מיקרה ידנית במחיר תחרותי, ועכשיו זה קורה. המהלך מתרחש זמן לא רב אחרי שבחברת קרסו, יבואנית רנו, השיקו את רנו קליאו 1.2 ליטר הידנית ב-70,000 שקל. במקרה של המיקרה המחיר יהיה 75,000 שקל, 22,000 שקלים פחות מהגרסה האוטומטית המקבילה אך 5,000 יותר מכפי שהעריכו באוזנינו גורמים בקרסו בתחילה.
באופן מעניין ולמרות הפער העצום במחיר, הדגם החדש לא יהיה שונה מהגרסה האוטומטית המוכרת מבחינת אבזור (רמת גימור ויזיה). וכך המיקרה תוצע עם שש כריות אוויר ומערכת שמע מקורית עם חיבור בלוטות'. מדובר במהלך דומה לזה שבוצע ברנו קליאו, גם שם האבזור בגרסת ה-1.6 האוטומטית ובגרסת ה-1.2 הידנית כמעט זהה.
לגרסה הידנית של ניסאן מיקרה אותו מנוע 1.2 ליטר (עם שלושה צילינדרים) אשר מוצע בגרסה האוטומטית, ומייצר 80 כ"ס. עם המיקרה והקליאו קראסו בהחלט יוצרים גל חדש ומעניין של סופרמיני ידניות זולות יחסית, ואחרי שגם סקודה הצטרפה למשחק עם גרסה מוזלת של סקודה פאביה, מעניין יהיה לראות כיצד יגיבו המתחרים האחרים.