הגרסה הארוכה יותר של הואן החשמלי תציע 4 מקומות ישיבה ועד 1,500 ליטר נפח הטענההמיקרוואן החשמלי מיה (Mia) ישווק החל מספטמבר הקרוב באירופה במחיר שיתחיל ב-22,500 יורו. מדובר במיזם של קונצרן הפארמה הגרמני קולפארמה (Kohlpharma, באמצעות חברה-בת בשם Mia Electric) שאמור היה לצאת לשווקים הרבה קודם לכן, אך עיכובים באספקת חלקים לייצור וסגירה מול ספקים דחו את השקת הרכב העירוני הזעיר עד כה. בשלב ראשון ייוצר המיה בגרמניה במספרים קטנים; החל מהשנה הבאה יעבור הייצור למפעל Heuliez בצרפת – ספקית לתעשיית הרכב המתמחה בהרכבות עבור יצרניות גדולות, כאשר במהלך השנים סיפקה שירותי הרכבה בעיקר לסיטרואן.

על העיצוב אחראי מעצב פולקסווגן בדימוס – מוראט גונאק, אשר על-פי הצהרות היצרן "תכנן ועיצב רכב עירוני קומפקטי בו מיושמים דרישות הלקוחות האופייניים מרכב שכזה, והנעדר תוספות ואביזרים שאותם לקוחות יהיו מוכנים לוותר עליהם". סביר להניח שבישראל הלוהטת בקיץ עניין המזגן היה מקבל חשיבות שונה במקצת.

הדגם הראשון הוא כאמור מיקרו-ואן זעיר שאורכו 287 ס"מ והוא מציע מקום לעד 3 נוסעים. זמן קצר לאחר תחילת שיווקו של המיקרו-ואן הזעיר תוצע גרסה ארוכה במקצת – 319 ס"מ – שתציע מקום ל-4 נוסעים ולמטען מאחור, כאשר לאחר קיפול המושבים יאפשר נפח הטענה של 1,500 ליטרים. המנוע החשמלי מייצר הספק של 24 כ"ס המאפשרים מהירות מרבית של 110 קמ"ש. למרות היותו רכב חשמלי עם סוללות כבדות יעמוד משקלו העצמי של ה-Mia על 825 ק"ג בלבד (835 ק"ג לגרסה הארוכה יותר).

היצרן מבטיח הטענה מלאה של הסוללות משקע החשמל הביתי תוך שעתיים וחצי בלבד כאשר ניתן יהיה לבחור בין 3 נפחי סוללות שתצענה טווחי נסיעה בין טעינות שינועו בין 90 ל-250 ק"מ. כרכב המיועד לעבודה ועל-מנת לחסוך במשקל ובעלויות ויתרו יוצרי המיה על לא מעט "פינוקים" דוגמת מזגן או מרימי חלונות חשמליים. מי אלקטריק טוענים שבידיהם כבר מאות הזמנות לרכב החשמלי שלהם – רובם ככולם עבור לקוחות מוסדיים, בעיקר רשויות מוניציפאליות בגרמניה ובשוויץ. בשלב מאוחר יותר בכוונת החברה לפנות גם ללקוחות פרטיים. התוכניות – האופטימיות בהחלט – מדברות על ייצור של 12,000 מכוניות בשנה, החל מבעוד שנה.