קיה התפרסמה כחברה המעניקה עד שבע שנות אחריות על מכוניותיה. מסתבר שמה שנחשב כקלף חזק, אם לא מנצח עבור אנשי השיווק של קיה, הופך לא פעם לחרב פיפיות; בבלגיה, למשל, גילו אנשי המחקר והשיווק של סוכנות קיה המקומית שרבים פשוט לא מאמינים לאותן "שבע שנות אחריות" ומאמינים שיש כאן איזשהו מלכודת או תרגיל, בגדר "זה טוב מדי בכדי להיות אמיתי". אותם סקרים מגלים שרבים מאמינים שמאחורי הצהרת האחריות הנדיבה עומדים תרגילים כמו תוספת מחיר, אחריות נרחבת יותר בתשלום, אחריות מוגבלת לדגמים וגרסאות ספציפיות או סתם הפתעות לא נעימות שעומדות להתגלות מאוחר יותר.


בעקבות כך, אנשי קיה נקטו בצעד חסר תקדים ואמיץ, וגייסו את מנכ"ל קיה בבלגיה לטובת סרטון תדמית שונה במקצת. המנכ"ל, בנואה מורן (Borrene), חובר לפוליגרף וצולם בעת שנשאל שאלות ישירות הנוגעות לאחריות קיה. זאת ועוד, לאחר שהתברר כדובר אמת, הלכו בקיה-בלגיה צעד נוסף לפנים ואפשרו הצגת שאלות למנכ"ל – בעודו מחובר ל"מכונת אמת" – 'און-ליין על-ידי גולשים. התשובות גם במקרה זה היו אמת.

המלעיזים טוענים שפוליגרף אינו אמין דיו וכי ניתן "לעקוף" אותו עם הידע והתרגול הנכונים. כל אלו לא מפריעים למהלך הנועז והחריג אותו ביצעו אנשי קיה, מהלך שחשף עוד יותר את האחריות המיוחדת הניתנת לרכבי קיה – ויחד עם זאת את האמינות שמאחורי הפרסומת.