אופל אמפרה
חברת יורופקאר (Europcar) וג'נרל מוטורס יציעו את מכונית הכלאיים המתקדמת אופל אמפרה (תאומתה של שברולט וולט) להשכרה ללקוחות מזדמנים. חברת ההשכרה הגדולה באירופה צפויה לצרף את האמפרה, שמבוססת על פלטפורמה משותפת של אופל אסטרה ושברולט קרוז, לצי ההשכרה הרגיל שלה ברחבי היבשת הקלאסית. לא נמסר כמה יעלה יום השכרה, אך ביורופקאר מבקשים מהמעוניינים לשכור אמפרה לקחת בחשבון שזמן ההדרכה לקבלת הרכב, יהיה ארוך בכ-15-10 דקות בהשוואה לרכב רגיל.
האמפרה תוצע במפרט דומה לזה שמוצע בשוק הפרטי, וכולל מנוע חשמלי עם 150 כ"ס ומנוע בנזין 1.4 ליטר (86 כ"ס) שמסייע לו. מכונית הכלאיים מסוגלת לנסוע בין 40 ל-80 ק"מ ללא בנזין, ולאחר מכן מנוע הבנזין מאפשר המשך התקדמות עד לנקודת הטעינה הקרובה. האמפרה תשווק באירופה תחת מותג אופל (למעט בריטניה, שם היא מכונה ווקסהול), בעוד שבאמריקה היא נמכרת כשברולט. יצוין כי באמריקה בינתיים רק חברת השכרה אחת (אנטפרייז) מציעה וולט בצי שלה.
האמפרה תוצע להשכרה החל מחודש נובמבר בגרמניה, ומעט לאחר מכן יצטרפו מכוניות גם לציי ההשכרה בבלגיה והולנד. בשנה הבאה האמפרה תוצע גם באיטליה, בריטניה, ספרד, פורטוגל וצרפת. שברולט וולט, שנחתה בישראל לאחרונה, צפויה להתחיל להימכר אצלנו רק במחצית השנייה של 2012, ועדיין לא ידוע על כוונה לצרפה לצי השכרה כלשהו.