סאאב 9-4X. תקבל אחות גדולה
סאאב חתמה על הסכם מחייב עם פאנג דה (Pang Da) ויונגמן (Youngman) הסיניות, שיאפשר לה לקבל מהן 245 מיליון יורו (1.2 מיליארד שקל) ולחזור לייצור. בתמורה סאאב תקים מיזם ייצור משותף עם יונגמן, במסגרתו ייוצרו דגמים לשוק הסיני תחת מותג סאאב ותחת מותג ייעודי לסין. ההסכם, שעבר משלב הצהרת הכוונות להסכם מחייב, עדיין נדרש לאישור השלטונות בסין – לא עניין של מה בכך בהתחשב בחוסר הרצון של המשטר לאפשר לחברות סיניות להסתכן ברכישת מותגים כושלים.

בסאאב ניצלו את ההזדמנות, ויחד עם ההודעה על ההסכם המתגבש, הודיעו גם על כוונתם לייצר שלוש מכוניות חדשות: 9-1, שתתחרה באלפא רומיאו מיטו ומיועדת בעיקר לאירופה, 9-6X, קרוסאובר חדש שימוצב מעל ה-9-4X, ו-9-7, רכב יוקרה גדול שימוצב מעל ה-9-5. ה-9-7 וה-9-6X מיועדים בעיקר לסין ולאמריקה, מקומות בהם יש עדיין ביקוש גבוה לכלי רכב גדולים.
סאאב לא מפרסמת מפרטים או תמונות של המכוניות החדשות. גם תאריך יעד להשקתן לא פורסם, ובינתיים השוודים אפילו לא חידשו את ייצור כלי הרכב הקיימים, שהופסק מכיוון שסאאב לא הצליחה לגייס כסף לתשלום לספקי משנה ולעובדיה.