לנד רובר ריינג' רובר אווק. יקבל אח גדולבכירי לנד רובר קרובים להחלטה בדבר פיתוח דגם שביעי בהיצע, שיצטרף למשפחת תת המותג ריינג' רובר, כך על-פי דיווחים בתקשורת האירופית וההודית. הדגם החדש צפוי להיכנס למשבצת שבין האווק (Evoque) החדש לבין הריינג' רובר ספורט הגדול, המפואר והיקר יותר. האווק מוצע כיום בתצורת האצ'בק עם שלוש או חמש דלתות.

הבסיס לדגם החדש יהיה פלטפורמה מוגדלת של האווק. פלטפורמה זו, אגב, תשמש ככל הנראה גם את רכב השטח העתידי של יגואר, וחלוקת הפלטפורמות תוביל ככל הנראה גם לפס ייצור משותף, מה שהופך את העניין לכדאי עוד יותר מבחינה כלכלית. ההערכות מדברות על אורך כולל מתוכנן של כ-460-450 ס"מ וצמיחה לגובה של כ-10 ס"מ ביחס לאווק. הגודל הנוסף ישמש לשיפור מרחב הרגליים ליושבים מאחור ונפח הטענה גדול יותר בתא המטען. לא ברור האם תוצע במכונית זו שורת מושבים שלישית. כמו באווק, ברכב החדש תהיה הנעה קדמית או כפולה בתוספת תשלום, וגם היצע המנועים ידמה לזה המוכר מהאווק – בשלב ראשון 2.2 ליטר דיזל ו-2.0 ליטר בנזין.

בלנד רובר לא חושבים רק על גישור הפער בין האווק לריינג' ספורט, אלא גם על הרחבת קהל הלקוחות. מהידוע עד כה הכיוון יהיה 'אווק מגודל', שיעוצב דומה מאוד לאווק החד והאגרסיבי למראה. העיצוב יהיה קרבי למדי, ויכלול קו מותניים גבוה וחלונות צרים. קהל היעד עבור הדגם העתידי יהיה בעיקר משפחות, ומכאן הצורך הראשוני בהרחבת מרחב המחיה בתוך הרכב. אנשי לנד רובר גם מריחים פוטנציאל הולך וגדל בדיוק עבור SUV כזה בשוק הסיני, ולא מתכוונים להניח לכוח הקנייה ההולך וגדל שם לחמוק מבין ידיהם. כמובן שגם השוק האמריקני נמצא על הכוונת של 'אווק מגודל' שכזה.