גרייט-וול סטידחברת המזרח, יבואנית לנד רובר, מעלה הילוך בייבוא גריט-וול (Great Wall). כפי שסיפרנו אשתקד ובאיחור מה, חברת המזרח קיבלה אישור ממשרד התחבורה לייבא את הסטיד, טנדר מתוצרת גרייט-וול הסינית. כלי רכב ראשונים אף הגיעו לארץ לצורך בדיקות של היבואנית ולטובת הליכי התקינה. עם החלטת משרד התחבורה לדחות בעוד שנה את יישום חיוב בקרת היציבות בכלי רכב מסחריים, נפתחה הדלת גם עבור יבוא כלי זה ב-2011.

הסטיד יגיע אלינו עם קבינה רגילה או כפולה, ועם הנעה אחורית או כפולה. הוא יגיע תחילה עם מנוע בנזין בנפח 2.4 ליטר (135 כ"ס) שמקורו במיצובישי, ועם תיבת הילוכים ידנית. בהמשך עשוי להצטרף להיצע מנוע דיזל בנפח 2.8 ליטר שמייצר 95 כ"ס. על פניו נראה המפרט הטכני כלא מתאים לביקוש בשוק המקומי (שמחבב דיזל-אוטומטי) אבל על כך, מאמינים ביבואנית, יפצה תג מחיר תחרותי.
מקורות במזרח מאמינים שהרכב יעלה כ-135,000 שקל כולל מע"מ, ומדובר במחיר זול בהרבה מכל טנדר אחר בשוק. במזרח מציינים שלמרות ציוד הטנדר בשתי כריות אוויר בלבד, רמת האבזור הכללית לא תהיה נמוכה. מעניין לציין ששלוש מכוניות פרטיות של גרייט-וול הגיעו לארץ למטרות בחינה, והן כבר נעות מספר חודשים על הכבישים. עם זאת, במהלך 2011 לא צפויה תחילת השיווק של מכוניות פרטיות.