טויוטה אוריס, גרסת הכלאיים
גרסת הכלאיים המסקרנת של טויוטה אוריס, המכונה אוריס HSD, כבר עלתה על כבישי הארץ - למרות ששיווקה על-ידי הסוכנות המקומית טרם החל. במקור היה אמור שיווק המכונית להתחיל בחודש מרץ השנה, ואולם בגלל הביקוש באירופה נוצרה בעיית אספקה לשוק המקומי, והכמויות שהגיעו הינן קטנות משמעותית מהתכנון המקורי.
חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, הצליחה לקבל רק טפטוף של כמה עשרות מכוניות לחודש, שיסתכם השנה בכ-300-200 כלי רכב. כיוון שהביקוש למכונית בארץ גבוה בהרבה, החליטו בטויוטה לנהוג בדרך שונה וכל המכוניות שצפויות להגיע כבר נמכרו ללקוחות קיימים. השיווק האמיתי של המכונית יחל לקראת סוף השנה או בראשית שנה הבאה. בדרך זו בטויוטה יכולים גם להתכונן באופן טוב יותר מבחינה טכנית לכניסת המכונית לשוק.

טויוטה פריוס, שחדרה לשוק בהצלחה גדולה, תרמה לאוריס את המערך ההיברידי, עם הספק משולב של 138 כ"ס. תצרוכת הדלק המוצהרת עומדת על 26 ק"מ לליטר, וצפויה לעמוד בדומה לפריוס על כ-20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת בתנאי יומיום. מחיר האוריס HSD עומד על 134,000 שקל, כ-8,000 יותר מהדגם הרגיל. מדובר בתג מחיר נמוך מזה של הפריוס (152,000 שקל), ודומה לזה של הונדה אינסייט בעלת מערכת הכלאיים הפחות מתקדמת. רמת האבזור שלה דומה לאוריס רגילה, אך היא כוללת שינויים קוסמטיים חיצוניים לטובת יעילות אווירודינמית, כמו גם עדכון לסביבת הנהג להטמעת תצוגת הכלאיים. דברים אלה גם משווים לה מראה מעט מודרני יותר.