לנצ'יה אפסילון החדשה
בסמל"ת, יבואנית לנצ'יה, נערכים לשלב הבא והחשוב של החדרת המותג לשוק הישראלי. זה יקרה עם השקת האפסילון (Ypsilon), הקטנה החדשה של לנצ'יה, אשר מתבססת על פלטפורמת ה-500 ומיוצרת לצידה בפולין. היא תגיע לארץ בחודשי הקיץ, ובסמל"ת שואפים להגיע עימה לרמת מכירות גבוה יחסית.

מנכ"ל מותג פיאט, אנדריאה פרומיקה, סיפר בביקורו בארץ כי היצרנית האיטלקית תשים בארץ את יהבה על מנוע הטווין-אייר (TwinAir) הייחודי וחדשני בשיווק הרכב. מדובר במנוע טורבו עם שני צילינדרים בלבד ונפח של 0.9 ליטר, אשר מייצר 85 כ"ס מרשימים. המנוע ישודך בארץ לתיבה רובוטית. מנוע הטווין-אייר חסכוני ונקי במיוחד, והכוונה של סמל"ת היא להיעזר במיסוי הירוק כדי לייצר מחיר תחרותי. המחירים כמובן אינם סגורים, אבל הכוונה למצב את האפסילון באזור ה-115,000-110,000 שקל.
זה אמנם לא מחיר זול למכונית קטנה, אבל בהתחשב בכך שמדובר במותג יוקרה ובמכונית מעוצבת מאוד, בסמל"ת מאמינים שיוכלו לשחזר את הצלחת פיאט 500. בייחוד כאשר לאפסילון החדשה מרכב חמש דלתות. "יש כאן אסטרטגיה שמביאה גם סגנון וגם טכנולוגיה, וזו תהיה פילוסופיה מנצחת בשוק המקומי", כך אמר פרומיקה בפגישה שערכנו עימו.