איסוזו סומוואןאחרי ההצלחה הגדולה בשוק המשאיות הקלות אותו היא מובילה כבר זמן רב, מסתערת יבואנית איסוזו, חברת UTI, גם על תחום המסחריות הגדולות. התחום הזה מגלגל כ-1,500 כלי רכב בשנה (3.5-5.0 טון), ובאיסוזו מצפים להתחרות בעיקר בקבוצת המשקל הכבדה יותר, שאחראית לכמחצית מהמכירות.

הרעיון של איסוזו פשוט: להציע לאותו קהל משאית קטנה, במידות של מסחרית גדולה. ביבואנית קוראים לזה מסחרית על בסיס משאית, או "סומוואן" (Somuvan). למעשה, הסומוואן אינו רכב חדש, אלא משאית ה-6200 המוכרת של איסוזו, שתוצע בדיגום מקומי בהתאם למידות המקובלות בשוק המסחריות הגדולות (פיאט דוקאטו, מרצדס ספרינטר וכדומה). זה המקום לציין כי בעוד בתחום המשאיות הלקוח נוהג לרכוש שלדה, ולדגם אותה עם ארגז בהתאם לצרכיו, בתחום המסחריות הלקוחות קונים את הרכב כמו שהוא, וכך יפעלו אנשי UTI.

בין היתרונות שמונים אנשי UTI לסומוואן, הם כושר העמסה גבוה, נפח הטענה כמעט כפול מהמתחרות ורצפה שטוחה לגמרי (בניגוד למסחריות, שם יש חדירה של בתי הגלגל). הם גם מספרים על רדיוס סיבוב קטן יותר, שתורם לכושר התמרון. אחד החסרונות הוא הרצפה הגבוהה יותר, אבל באיסוזו מאמינים שהדלת הנפתחת לרמפה הידראולית תפצה על כך. הם גם טוענים למחיר זול יותר (199,500 שקל) מרוב המסחריות, וגם עלות אחזקה נמוכה יותר.

כדי לקבל מראה של מסחרית, שיתאים לקהל היעד, בנו אנשי UTI ארגז שמחובר לספוילר קדמי מעל תא הנהג, אשר יוצר מראה אחוד. ב-UTI מקווים להגיע לקצב מכירות של כ-75 כלי רכב לשנה, מה שיחזק את הצלחתם בשוק המקומי.