פורד S-מקס
פורד מטפלת בנקודת התורפה העיקרית שלה בישראל: ביצועים. ואחרי שהחליפה את מנוע ה-2.3 ליטר ביחידת 2.0 ליטר מוגדשת עם 240 כ"ס בפורד מונדיאו, דלק מוטורס, יבואנית המותג, מבצעת מהלך דומה גם עם ה-S-מקס.
המיניוואן הגדול מקבל את מנוע האקובוסט עם 240 כ"ס, וכתוצאה מכך יהיה מהיר וחסכוני בהרבה מדגם זה עד עתה. נתון תצרוכת הדלק המשולב של הדגם החדש יעמוד על 12 ק"מ לליטר, בהשוואה ל-10 ק"מ לליטר במנוע ה-2.3, המהירות המרבית תעמוד על 235 קמ"ש (193 בעבר), והמיאוץ מעמידה ל-100 קמ"ש יארוך 7.9 שניות בלבד (לעומת 11.2). כמו במונדיאו, גם בפורד S-מקס המנוע משודך לתיבת שישה הילוכים רובוטית כפולת מצמד ("פאואר-שיפט").

הגרסה החדשה תעלה 204,500 שקל לעומת 190,500 לגרסת ה-2.3 הישנה, שתמשיך להימכר המקביל. גרסת ה-2.0 תוצע ברמת הגימור הגבוה יותר של פורד ("טיטאניום"), שכוללת שילוב של עור ואלקנטרה למושבים, גג זכוכית פנוראמי, בלוטות' עם שליטה קולית, מערכת שמע משודרגת, חישוקים וצמיגים במידה גדולה יותר ועוד. הגרסה החדשה ל-S-מקס צפויה לנחות באולם התצוגה כבר באמצע החודש.