פורשה פאנאמרה. תקבל אחות קטנה?בפורשה מתכננים להשיק "פאנאמרה מקוצרת" לקראת 2016 תחת השם – הזמני והלא סופי – פורשה פאג'ון. משמעות השם – חיבור של פאנאמרה (Panamera) וג'וניור (Junior) – יותר ממרמזת על המוצר המוגמר; מדובר בסדאן ספורטיבית קטנה בממדיה מהפאנאמרה ומן הסתם זולה יותר במחיר, למרות שזה יהיה ככל הנראה גבוה מהמתחרות המיועדות דוגמת מרצדס CLS, ב.מ.וו סדרה 5 GT ואודי A7, ויעמוד על החל מכ-60,000 יורו.

נתון מעניין מתייחס לפלטפורמה שמתוכננת מן המסד ועד לטפחות כחדשה לגמרי. בפורשה עובדים על בסיס חדש שייועד להכיל מנוע קדמי עם הנעה אחורית, עם אופציה להנעה כפולה. התכנון לוקח בחשבון גם גרסאות היברידיות וכל-חשמליות. בפורשה משקיעים בפלטפורמה החדשה גם בשל ייעודה לשמש כבסיס לדגמים וגרסאות נוספים, מהם ידוע בינתיים על קבריולה, קופה ו'שוטינג ברייק' (סטיישן שלוש דלתות ספורטיבית) הנמצאים בקנה.
היצע המנועים יכלול בנזין וטורבו-דיזל מבית אודי בטווחי הספק של 265 ל-335 כ"ס, עם גרסאות חזקות יותר בטווחי ההספק של 400-550 כ"ס. גרסת הכלאיים תכלול מנוע בנזין קומפקטי עם ארבעה צילינדרים חדש לגמרי (ייתכן שבנפח 2.0 ליטר בלבד) מוגדש שיציע "לפחות 250 כ"ס", אליו יצטרף מנוע חשמלי אודותיו לא ידוע עד כה דבר. תיבות ההעברה יכללו גם גיר אוטומטי עם שמונה הילוכים. העיצוב יידמה ככל הנראה למוכר מהפאנאמרה.