העיצוב בהחלט שנוי במחלוקת והוא כמובן עניין של טעם. אם כך, נגלה לכם שלטעמנו הוא מכוער לאללה...
לאחר חשיפה אינטימית וכמעט חשאית בשנה שעברה של ה-Ayrton S, מכונית על המיוצרת ביד על-ידי Tirritio Cars Italy – מנצלת המצטרפת החדשה לחוג הסילון של המכוניות את תערוכת 'טופ מרקס מונאקו' (Top Marques Monaco) שנערכה זה עתה להצגת גרסה מעודכנת. קבלו את האיירטון R.
הרבה לא ידוע הן על היצרנית והן על ה'איירטון' שלה, ועובדה זו לא מטרידה יתר על המידה את העומדים מאחורי הסדנה הצעירה, שכן את מכוניותיה תייצר רק על-פי הזמנה, במפרט שייתפר במיוחד עבור הלקוח האנין שכמקובל בז'אנר לא תמיד מעוניין בחשיפה וגם לא ממש מוטרד מזוטות כמו מחיר.

מה שכן ידוע הוא שגרסת ה-R של ה-Tirrito Ayrton קלה וחזקה במעט מה-Tirrito Ayrton S שלא ברור כמה ממנה יוצרו, למרות ש"הצלחתה" הובילה כאמור, להשקת דגם חדש השנה. הביקורת הרבה שהושמעה בעניין העיצוב, שבהחלט שנוי במחלוקת, כנראה לא מטרידה את אנשי Tirrito שמשחררים נתונים מבטיחים המדברים על שיפור מנוע ה-V10 שהגיע מב.מ.וו M5 שהותקן גם בגרסת ה-S הקודמת. כעת מכויל הספקו לכ-630 כ"ס, המאפשר עתה האצה מ-0-100 קמ"ש תוך "פחות מ-3.0 שניות" ומהירות מרבית של כ-330 קמ"ש. השימוש הנרחב בסיבי פחמן מאפשר קבלת משקל עצמי של פחות מ-900 ק"ג, מבטיחים אנשי Tirrito – ירידה משמעותית ביחס ל-1,050 הק"ג המרשימים בפני עצמם עליהם הצהירו ביחס לגרסת ה-S.

כאמור, ה-Tirrito Ayrton R תיוצר ביד ורק לאחר הזמנה במחיר שלא פורסם. הערכות מדברות על בסיס שיתחיל ב-500,000$, לא הרבה עבור אקזוטיקה כה אקסקלוסיבית שרק המזמין והיצרן יכירו באמת...