ביואיק אנביז'ן
ביואיק חוזה את העתיד עם מכונית תצוגה חדשה בשם אנביז'ן (Envision, צפה או חזה). מדובר ברמז לקרוסאובר חדש שימוצב מתחת לאנקלייב (שמגיע לישראל רק בייבוא אישי), והוא יערוך הופעת בכורה לעיניהם של הסינים, ששוק הרכב שלהם הוא הגדול בעולם והחשוב ביותר עבור ג'נרל מוטורס. זהו אחד השווקים האחרונים בהם האמריקנים עוד נהנים מהצלחה גדולה, ולבטח גדולה יותר מכפי שהיא רושמת במרבית שווקי העולם האחרים - כולל האמריקני הביתי.
האנביז'ן עושה שימוש בשפת ביואיק המוכרת, עם עיצוב מפוסל ופרשנות תלת-ממדית יותר לסבכת "מפלי המים" של היצרנית. הקווים כאן רומזים בפירוש על רכב הפנאי העתידי שאף עשוי לשאת את אותו השם, אם כי הוא ייאלץ לוותר על כמה ממאפייני התצוגה הבולטים יותר, כמו חישוקי ה-"22 המוגזמים ודלתות ה"מספריים", שנפתחות כלפי מעלה. אלו יוחלפו בשתי דלתות קטנות יותר מכל צד, במבנה חמש דלתות שגרתי האופייני לרכבי פנאי מסוגו של האנביז'ן. ביואיק לא מפרסמת נתוני מידות של הרכב החדש, אך הוא צפוי להיות דומה בגודלו לשברולט קפטיבה, שעל פלטפורמת הדור הבא שלו הוא יתבסס.
כיאה לרכב תצוגה מודרני, האנביז'ן מצויד במערכת הנעת כלאיים, המשלבת מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.0 ליטר עם הזרקה ישירה (הספקו לא פורסם), וצמד מנועים חשמליים הנתמכים במצברי ליתיום-יון. אלו ייטענו באמצעות מנוע הבנזין, אנרגיית הבלימה, אנרגיה סולארית (באמצעות לוח פוטואלקטרי על הגג) או משקע חשמלי. גם הספק המנועים החשמליים לא פורסם.
בכורה בשנגחאי: ביואיק אנביז'ן
צילום: מנהל
כדי לחסוך משקל ודלק, האנביז'ן מציע מרכב קל משקל העשוי ממגנזיום, אלומיניום וסיבי פחם. ביואיק לא מפרסמת נתוני ביצועים או תצרוכת דלק של רכב התצוגה, שספק אם הוא בכלל מסוגל לנוע מעבר למהירות זחילה. בכל מקרה, החומרים החזקים והקלים הללו לא צפויים להגיע לדגם הסדרתי, אך המתלים המתכווננים ככל הנראה כן, לפחות בחלק מהגרסאות.