אנחנו נוהגים בקאפארו T1 (וידאו)
זה הדבר הכי קרוב לפורמולה 1 שמותר לנהוג בו על הכביש הציבורי ואנחנו נמצאים מאחורי ההגה עם רגל בריצפה. מתרשמים? חכו שתשמעו את המספרים...
יש לה מנוע מרכזי והנעה אחורית, שני מושבים ותג מחיר מפוצץ. עד כה זה נשמע כמו כמעט כל מכונית-על סטנדרטית, אבל המכונית הזו היא "קצת" יותר ממכונית-על. וכשאנחנו אומרים יותר, אנחנו מתכוונים לפחות. פחות פינוקים, פחות מרווח פנימי, פחות דלתות, ובעיקר – פחות משקל. מכונית המירוץ הזו שוקלת פחות מ-500 קילוגרם, בעוד מנוע המירוצים שלה מספק יותר מ-600 כ"ס – כשהוא יושב עשרה סנטימטרים מאחורי הראש שלך. לכן לא פלא שמתיו, מנהל החברה, אפילו לא מנסה לדבר אלי מבעד לנהמות המנוע. לא רק שאין סיכוי שאשמע משהו, גם לו שמעתי לא הייתי קולט כלום לאחר החוויה המעצבת – שלא לומר הורסת הפרופורציות – שנקראת קאפארו T1. במקום זאת, כל מה שהוא עושה זה לסמן לי באצבעו על נקודה בלוח המחוונים הקטנטן שעל ההגה. כתובה שם ספרה אחת, "0". אבל זה עתיד להשתנות, ומהר משציפיתי. קליק אחד על הידית הימנית ומתיו דורך בכוח על דוושת הגז. הראייה ההיקפית מתחילה להתערבל בעוד אני מנסה להתרכז בספרות המתחילות לרוץ. שלוש מהן מופיעות כבר ואני מספיק לראות "150" על הצג עוד לפני סיום 800 המטרים של מסלול ההמראה. המספר הזה הוא במיילים לשעה, כן? משהו כמו 240 קמ"ש – וזה הגיע מהר יותר מהזמן שלוקח למאזדה 3 שלכם להגיע ל-100...
כתבות אחרונות
-
אלי שאולי, 23/12/2025 -
אלי שאולי, 23/12/2025MG S5 בארץ – המחיר החל מ-149,000 שקלים
-
אלי שאולי, 23/12/2025דיפאל S05 - מבחן דרכים
-
שרון ביידר, 23/12/2025הרבה לפני מצלמות מהירות: כך אפשר למנוע עשרות הרוגים בשנה
-
ניר בן טובים , 22/12/2025מה קרה לטסלה? מבחן המציאות של מאסק
-
ניר בן טובים , 22/12/2025כדאי לקנות חשמלית משומשת בשנה הבאה?
-
אלי שאולי, 22/12/2025ג'ילי תשיק בארץ שני דגמים ב-2026
-
יוסי צרפתי, 22/12/2025הפסקת חשמל: פולקסווגן עוצרת את שיווק ה-ID.BUZZ
-
אלי שאולי, 22/12/2025היכון להסתערות: התוכניות של הענקית הסינית שמאחורי אורה