בשברולט ישראל עסוקים השנה בשפע השקות של כלים חדשים, אחד החשובים שבהם הוא כמובן האורלנדו שיגיע בקיץ. המיניוואן הקומפקטי עם שבעה מקומות אמור להכניס את שברולט לקטגוריה חשובה מימנה היא נעדרה עד כה. ואולם בשברולט מתכוונים להיכנס לתחום באופן שאינו שגרתי.
לפחות כרגע עתיד שברולט אורלנדו לצאת לדרך בגרסת דיזל אוטומטית. הסיבה העיקרית לכך היא העדר תיבה אוטומטית בהיצע הבנזין.
אבל במובנים מסוימים גם היבואנית עצמה מעדיפה להביא את גרסת הדיזל שהינה חזקה יותר באופן משמעותי (163 כ"ס לעומת 140 כ"ס ממנוע ה-1.8 ליטר הבנזיני), במקום לספוג ביקורות על כוח לא מספק ממנוע קטן וחלש ביחס לקבוצה. עם התיבה האוטומטית בעלת ששת ההילוכים רושם האורלנדו דיזל 195 קמ"ש ומאיץ למאה ב-11 שניות. אלה נתונים טובים יותר מאשר אלה של גרסת ה-1.8 בנזין הידנית.

שידוך מנוע דיזל בוודאי יהפוך את הדגם לייחודי יותר מול המתחרים. יחד עם זאת חשוב לזכור כי המיסוי הירוק אשר מקפח את הדיזל, עשוי לפגוע במחיר התחרותי לו ציפתה היבואנית.