רינספיד במבו
סדנת רינספיד, המתמחה בשיפורי רכב ובזמנה הפנוי מציגה מכוניות תצוגה ביזאריות, תעשה זאת שוב בתערוכת ז'נבה בחודש הבא. הפעם למכונית שלה קוראים במבו (Rinspeed BamBoo), והיא מחזירה לחיים קטגוריה שהייתה פופולרית בשנות ה-60 באירופה, במיוחד באזורי נופש ותיירות.
מדובר במכונית נטולת גג קבוע, שמצוידת בקשת התהפכות ובגג בד ארעי. המכונית, מסבירים ברינספיד, מיועדת לחובבי חוף הים, והיא מתאימה לטיולים ונופש על החוף. היא אף כוללת מושבי חוף מובנים.
כדי לשמור על הסביבה ובהתאם לאופנה הנוכחית בתעשייה, רינספיד ציידה את הבמבו במנוע חשמלי עם 72 כ"ס ו-14.2 קג"מ. כפי שסיפרנו בעבר, לבמבו ממדים צנועים עם אורך של 389 ס"מ, גובה של 160 ס"מ, רוחב של 162 ס"מ ובסיס גלגלים של 205 ס"מ בלבד. למרות עובדה זו והיעדר גג, חלונות צד או דלתות, היא שוקלת 1,090 ק"ג, נתון גבוה לרכב בגודלה. לכך אחראים כמובן המצברים, שאחראים לאספקת האנרגיה למנוע החשמלי.
הרכב האידאלי לחובבי בילוי על החוף?
צילום: מנהל

הבמבו מסוגלת לנסוע 105 ק"מ בין טעינות (במהירות קבועה של 90 קמ"ש), ולהגיע למהירות מרבית של 105 קמ"ש. הסיכוי לראות אותה בייצור סדרתי אפסי ביותר, למרות שמבין מכוניות התצוגה המוזרות של רינספיד בשנים האחרונות, נראה שהבמבו לוקחת שני צעדים לאחור במידת הטירוף.