לנצ'יה דלתא. בסמל"ת מרוצים מחדירתה לישראלבסמל"ת נחושים להפוך את לנצ'יה למותג עם כמות מכירות לגיטימית, של כמה מאות מכוניות בשנה. זו אחת הסיבות למסע הפרסום של לנצ'יה שהחל בימים אלה, ואשר מטרתו לבנות את המותג לקראת הבאות.
מבחינת סמל"ת, לנצ'יה דלתא פתחה היטב עם מכירות של 50 מכוניות בשלושה חודשים, והם מתכוונים לשמור פחות או יותר על הקצב הזה. ואולם החידוש החשוב מבחינת המותג יגיע בקיץ, ומדובר כמובן באפסילון החדשה שתוצג בתערוכת ז'נבה. האפסילון תגיע עם תיבה רובוטית ומנוע 1.4 ליטר מולטיאייר. הפעם היא תוצע במבנה של חמש דלתות, מה שיסייע לה להתקבל אצל הקהל המקומי. גם המחיר אמור להיות תחרותי, ובסמל"ת מאמינים שיחד עימה ניתן יהיה להגיע לקצב שנתי של 300 מכוניות.

אבל כאן לא מסתכם הסיפור, כי בסוכנות המקומית לוטשים עיניים גם לכיוון השיתוף עם קרייזלר. כחלק מהאיחוד בין המותגים לנצ'יה וקרייזלר, הוחלט שבאירופה ישווקו המכוניות האמריקניות תחת המותג האיטלקי, מה שעשוי להגדיל את המבחר של המותג הזה באופן דרסטי. סמל"ת עדיין לא הודיעה רשמית מה יקרה בכיוון הזה, אך היא בפירוש אופטימית. אגב, במכשירי תנועה טוענים בעיקשות ששיווק המכוניות של קרייזלר יימשך דרכם, כיוון שמבחינת היצרנית ישראל אינה חלק מאירופה. יהיה מעניין...