סיאט איביזה סטיישן, 'פלו' בשבילכםקצת יותר משנה לאחר חשיפתה, מתחילה סיאט בשיווק האיביזה ST, שתכונה אצלנו 'פלו' (Flow, זרימה). מדובר בגרסת הסטיישן הנאה למכונית הסופרמיני, שהינה ארוכה ב-18 ס"מ מהדגם הרגיל ובעלת נפח תא המטען של 430 ליטר.

המכונית החדשה תהיה הראשונה במשפחת האיביזה בארץ שתצויד במנוע 1.2 ליטר טורבו (עם 105 כ"ס) במקום 1.6 ליטר. תוך זמן קצר יגיע המנוע גם לדגמי סיאט איביזה אחרים. המנוע החדש ישודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית (DSG) ויציע ביצועים נאים למדי: 190 קמ"ש מרביים, והאצה למאה ב-10 שניות. המחיר יהיה מעט פחות תחרותי ממה שהורגלנו מסיאט לאחרונה, ויעמוד על 112,000 שקל. עם זאת, המכונית תגיע ברמת גימור גבוהה שתכלול מערכת שמע עם שליטה מההגה, מראות מתקפלות חשמלית, ובקרות שיוט ואקלים.

מעניין להזכיר שהתוכניות המקוריות של צ'מפיון מוטורס היו להביא את הסטיישן עוד ב-2010 בגרסת דיזל ידנית, שתופנה למוניות. ואולם הגישה השתנתה, ובסיאט רוצים לפנות לקהל הפרטי והמוסדי, שם היא יכולה להצליח בתור תחליף למשפחתיות קטנות כמו מאזדה 2 סדאן ויונדאי אקסנט.