חברת 'צ'מפיון מוטורס',יבואנית פולקסווגן, החלה בשיווק הפאסאט החדשה. הדור השביעי של הפאסאט, מתבסס באופן ברור על קודמו כאשר השינוי הבולט ביותר הוא בחזית ובאחוריים. הוא יוצע עם מנוע ה-1.8 ליטר 160 כ"ס המוכר של היצרן, אשר שירת גם את הדור היוצא. הפעם ישודך המנוע לתיבת ה-DSG החדשה שלה שבעה הילוכים. הפאסאט, בגרסת הדיזל, תהיה המכונית הראשונה בארץ מסדרת ה'בלו-מושן' (BlueMotion) החסכונית והנקייה של פולקסווגן. זו תוצע עם מנוע ה-2.0 ליטר TDI החדש אשר מייצר 140 כ"ס ומשודך לתיבת DSG עם שישה הילוכים. גרסה זו תהיה חמושה גם במערכת עצור*וסע.

פולקסווגן פאסאט החדשה תוצע בשתי רמות גימור: 'קומופורט-ליין' שתכלול בקרת אקלים מפוצלת, שליטה מההגה על מערכת השמע, המחשב, והתפעול הידני של התיבה, כמו גם כיוון חשמלי לזווית המושב, ומפתח חכם. גרסת ה'פרימיום' תוצע בנוסף עם גג נפתח, עור, חשמל וזיכרונות למושבים ומערכת חניה אוטומטית. בצד הבטיחותי גאים בפולקסווגן במערכת לזיהוי עייפות של הנהג.

מחיר הפאסאט החדשה יחל ב-190,000 שקלים לגרסת הבנזין ו-225,000 שקלים לדיזל. חבילת הפרימיום תוסיף 40,000 שקלים.

רמי חזן, ראש מותג פולקסווגן, הבטיח שעם הפאסאט החדשה מצפה פולקסווגן לחזור להיות שחקנית משמעותית בתחום והוא מצפה למכירת יותר מאלף מכוניות השנה.