אסטון מרטין ונטאג' S
החלום שודרג. אסטון מרטין הודיעה על גרסת S ספורטיבית עוד יותר ל-V8 ונטאג', מכונית הספורט הקטנה ביותר בהיצע. ה-S מבוססת על הדגם הרגיל, אך תהיה ממוקדת יותר לכיוון ביצועים ויכולת דינמית. לצורך כך היא מצוידת בגרסה משודרגת של מנוע ה-V8 בנפח 4.7 ליטר, עם 436 כ"ס (10 יותר מבוונטאג' רגילה) ו-49.9 קג"מ (2+). אסטון מרטין לא מפרסמת נתוני ביצועים, למעט המהירות המרבית שתעמוד על 305 קמ"ש, לעומת 288 "בלבד" בדגם הרגיל.
הוונטאג' S תצויד גם בתיבת שבעה הילוכים רובוטית חדשה עם מצמד בודד, שדרוג של תיבת שישה הילוכים שמוצעת בדגמי אסטון מרטין אחרים. התיבה החדשה מהירה מקודמתה, וניתן אף לזרז את העברות ההילוכים באמצעות בחירה במצב S. מצב זה גם מחדד את תגובת דוושת המצערת, ופותח את שסתום המעקף של מערכת הפליטה כדי להפיק צליל פליטה דומיננטי יותר. בדומה למגמה ההולכת ופושטת במכוניות היוקרה והספורט היוקרתיות, ה-S לא תוצע עם תיבת הילוכים ידנית.
עוד נמסר כי למכונית החדשה יהיה היגוי מהיר יותר מוונטאג' רגילה, בלמים משודרגים וכיול מתלים הכולל הנמכה והקשחה לטובת התנהגות כביש טובה יותר. לא שהיו תלונות של ממש גם בדגם הרגיל. ליכולת הדינמית יתרמו גם צמיגים רחבים יותר, במידה של 245/40 מלפנים ו-285/35 מאחור, בשני המקרים עם חישוקי "19.
מבחינת עיצוב, ההבדלים אינם דרמטיים, וכוללים פגושים עם ספויילרים מסיבי פחם. ה-S תוצע בגרסת קופה או קבריולה, ותמוצב בין ה-V8 ונטאג' הרגילה לבין גרסת ה-V12 הסופר-ספורטיבית. מחיר הדגם החדש, שכמו יתר דגמי המותג לא צפוי להגיע לישראל, עדיין לא פורסם.