פולקסווגן קאדי
חברת צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן, החלה בשיווק הגרסה המחודשת של הקאדי. המסחרית המחודשת, שהוצגה לראשונה בתערוכת פריז לפני שלושה חודשים, קיבלה את החזית המשפחתית העכשווית של פולקסוואגן (בדומה לגולף ולפאסאט) ועדכון לתא הנוסעים.
החידוש החשוב ביותר נמצא מתחת למכסה המנוע, שם פולקסווגן קאדי קיבלה את יחידות הכוח החדשות של הקונצרן. למבחר נוסף מנוע 1.2 ליטר טורבו-בנזין עם 105 כ"ס ותיבת חמישה הילוכים ידנית. מנוע שני יהיה יחידת טורבו-דיזל בנפח 1.6 ליטר עם 102 כ"ס ותיבה ידנית או רובוטית כפולת מצמד. מנוע זה מחליף את ה-1.9 ליטר הוותיק. הוא יוצע עם מערכת למניעת התדרדרות בעליה.
הקאדי המחודשת מוצעת בשני אורכי מרכב, ואת שניהם ניתן לקבל בגרסת שבעה מקומות (תוספת של 7,000 שקל) שלפחות כרגע הינה ייחודית בשוק המקומי. המסחרית תוצע בשתי רמות גימור: 'סטראטליין' ו'קומפורטליין', כמו גם בגרסת מטען סגורה. המנועים החדשים שיפרו את הדירוג הירוק של הרכב ובזכותם ירד מחירו. המחירים יחלו ב-120,000 שקל לגרסת בנזין ידנית עם חמישה מקומות (140,000 לדיזל), ויגיעו ל-185,000 שקל עבור הגרסה הארוכה (198,000 שקל לארוכה מאובזרת יותר). הגרסאות הארוכות יוצעו רק עם מנוע דיזל.