ניסאן ישראל מתחילה בשיווק המיקרה החדשה. כפי שכבר סיפרנו לכם לפני כשבוע, ניסאן מיקרה החדשה צמחה במעט לעומת קודמתה ומגיעה אלינו מהודו (לעומת בריטניה בעבר). היא גם בנויה על פלטפורמה שונה ופשוטה יותר לטענת ניסאן וזאת מתוך רצון היצרנית להוזיל את עלויות המכונית הקטנה.
בניסאן גם רצו להפוך אותה לחסכונית יותר וזו הסיבה שהיא חמושה במנוע שלושה צילינדרים חדש בנפח 1.2 ליטר שמייצר 80 כ"ס (1.4 ליטר, 88 כ"ס בעבר). היא נמצאת בקבוצה שתיים בדירוג הירוק וכדי להדגיש את היותה חסכונית בדלק תכונה המכונית בארץ אקו-מיקרה. המנוע משודך לתיבה רציפה ייחודית שאמורה ליצור פעולה בוגרת יותר (בייחוד בתחילת נסיעה). יחד עימה רושמת המיקרה 161 קמ"ש מרביים וזינוק למאה ב-14.5 שניות. אגב, באירופה ניסאן תציג בקרוב גם גרסה מוגדשת של המנוע שמייצר 100 כ"ס, אך לפחות כרגע היבואן אינו צופה את נחיתתה בארץ.
ניסאן מיקרה ברמת האבזור הבסיסית ('ויזיה') זולה מקודמתה – 97,000 שקלים לעומת 105,00 שקלים בעבר. היא תוצע עם מערכת שמע מקורית שתכלול שליטה מההגה, שש כריות אוויר, ודיבורית אך תפעול חשמלי רק לחלונות הקדמיים. הגרסה המצוידת יותר ('אסנטה') תעלה 99,900 שקלים ותכלול בנוסף בקרת אקלים, בקרת שיוט, חיישני נסיעה לאחור ומערכת לסיוע בחניה.