פיג'ו 206+חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, שוקלת באופן רציני ביותר את האפשרות להחזיר לארץ את ה-206 הוותיקה אשר זכתה בראשית שנות ה-2000 להצלחה גדולה בארץ. מדובר בגרסה המחודשת שלה, שמכונה 206+.
למרות שכבר הוחלפה על-ידי פיג'ו 207, ה-206 נשארה בייצור ובתחילת 2009 זכתה באירופה לחזית ואחוריים שמזכירים את ה-,207 ותא נוסעים מעודכן המזכיר את הדגמים העכשוויים של פיג'ו. באותה הזדמנות השתנה שמה ל-206+. בתהליך הזה איבדה המכונית את יחידות הכוח הגדולות יותר ואת התיבה האוטומטית, ולכן הופסק הייבוא לארץ.
ואולם בעקבות התחייה המחודשת שיש לתיבה הידנית בישראל (בייחוד בקטגוריה הנמוכה יותר של מכוניות מיני) החליטו בלובינסקי שיש מקום לסופרמיני ידנית זולה בארץ. הם מאמינים שעם מחיר תחרותי מספיק, ניתן יהיה למכור כמות נאה של מכוניות כאלה. הנושא נמצא כרגע בבדיקה, כלומר במשא ומתן על הצד הכספי.
ה-206 מוצעת באירופה עם מנוע ה-1.4 המוכר והוותיק (75 כ"ס), אותו חפצה היבואנית להביא. בגרסה זו ה-206+ מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 13.1 שניות, ולמהירות מרבית של 170 קמ"ש. כמו כן נשקל ייבוא גרסת ה-1.1 ליטר, עם 60 כ"ס, 16.1 שניות ל-100 ו-150 קמ"ש מרביים. לשתי הגרסאות תיבת חמישה הילוכים ידנית.