פיג'ו 3008 הייבריד4בחברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו לישראל, מתכוונים להתחיל בייבוא פיג'ו 3008 הייבריד4 במחצית הראשונה של שנת 2011. בלובינסקי לא מצפים לביקוש גבוה לגרסת הכלאיים, שמצוידת בשילוב ייחודי של דיזל וחשמל. המטרה היא בעיקר להכיר מקרוב את הצד המעשי של הטכנולוגיה, שתהפוך נפוצה יותר ויותר בקונצרן פיג'ו-סיטרואן, כמו גם ללמוד את השוק ואת הביקוש. בשלב זה עדיין לא ידוע מה יהיה מחיר הגרסה החדשה.
באופן אבסורדי למדי, גרסת הכלאיים של פיג'ו 3008 לא תהנה מהקלות המס המקובלות בארץ לכלי רכב דומים (מס קניה מופחת של 30%), וזאת בגלל מנוע הדיזל. הקורסאובר ההיברידי מצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל עם 163 כ"ס, ותיבת שישה הילוכים רובוטית. לחטיבת הכוח הזו משודך מנוע חשמלי עם 37 כ"ס, ההספק המשותף הרגעי מגיע ל-200 כ"ס. תצרוכת הדלק של ההייבריד4 תעמוד על יותר מ-30 ק"מ לליטר, ופליטת ה-CO2 על 99 גרם לק"מ בממוצע (לעומת 25.6 ק"מ לליטר ו-89 גרם CO2 בטויוטה פריוס).

אז הקלות אין, אבל ההייבריד4 מביאה לפחות הנעה כפולה, שלא הייתה קיימת עד עתה ב-3008. זאת, מכיוון שהמנוע החשמלי מניע את הגלגלים האחוריים. באופן מעניין, אין קשר מכאני בין הסרנים, וההנעה האחורית החשמלית מופעלת באופן אלקטרוני. בכל מקרה בלובינסקי מתכוונים להשתמש במכונית לטובת קידום תדמית ומאמינים שבזכות החסכון בדלק (שאמור להיות יוצא דופן) והדימוי ה"ירוק", יהיה למכונית ביקוש מסוים.