הונדה אלמנט
לפחות כרגע, חברת מאיר, יבואנית הונדה לישראל, לא משחקת תפקיד אקטיבי בניסיון לייבא מכוניות אמריקניות של המותג. אבל בסוכנות המקומית עוקבים אחר ההתפתחויות ומתכוננים לאפשרות. בעבר הביעו אנשי מאיר עניין בתחום, אך בתקופה האחרונה העדיפו להמתין לתוצאות ניסיונותיהן של יבואניות אחרות לפרוץ את המחסום, שמורכב בעיקר מסוגיות תקינה (יחידות תאורה סימטריות, לעומת א-סימטריות בתקינה האירופית).

אם וכאשר ייפתרו הבעיות, ישאפו בהונדה ישראל להביא מאמריקה ארבעה דגמים, שישלימו מבחינתם את המבחר המקומי. מדובר באלמנט (Element), אודיסיי (Odyssey), פיילוט (Pilot) ורידג'ליין (Ridgeline). האלמנט הוא רכב קובייתי ומאוד שימושי, שיכול להיתפס כמתחרה לסקודה יטי וניסאן קשקאי. בארצות הברית הוא אינו יקר, אך היותו מצויד במנוע 2.4 ליטר רומז שכאן מחירו יהיה פחות תחרותי.
האודיסיי הוא מיניוואן שבעה מקומות בגודל מלא, שהדור הראשון שלו נמכר בארץ. הדור הרביעי החל לאחרונה את דרכו בשוק האמריקני, והוא מצויד במנוע V6 בנפח 3.5 ליטר עם 248 כ"ס. להונדה חסר רכב כזה בארסנל כבר מספר שנים. הפיילוט הוא רכב פנאי גדול עם שבעה מקומות, וגם הוא מצויד במנוע ה-3.5 ליטר. גם כאן מדובר ברכב שמאוד חסר ליבואנית. הרידג'ליין הוא טנדר מאוד מודרני ביחס למתחרים מבחינת מבנה, מערך מתלים ושימושיות, וגם הוא משתמש במנוע ה-3.5 ליטר. כמו במקרה של הפיילוט, מדובר ברכב שמעולם לא היה בארסנל של הונדה בישראל.